ذخیره سازی ۱۲۰۰ تن مرغ و گوشت همزمان با ماه مبارک رمضان در قم

ذخیره سازی ۱۲۰۰ تن مرغ و گوشت همزمان با ماه مبارک رمضان در قم
فرجی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و برای تنظیم بازار بیش از هزار و ۲۰۰ تن مرغ و گوشت در قم ذخیره سازی شده است.
مسعود فرجی با اشاره به اهمیت تنظیم بازار گفت:‌ با توجه به مصرف زیاد بازار از کالای مرغ در ایام ماه مبارک رمضان نیاز است تا ذخیره سازی صورت گرفته تا بتوانیم جوابگوی درخواست‌های مردمی باشیم.
وی افزود: همچنین این امر موجب می‌شود تا سودجویان نتوانند سوء استفاده کرده و خللی در بازار مرغ ایجاد کنند.
مدیر شرکت پشتیبانی و امور دام استان قم تصریح کرد: هزار تن مرغ منجمد در یخچال‌های این شرکت انبار شده و با نرخ هر کیلو چهار هزار و 600 تومان در اختیار عوامل توزیع قرار می‌گیرد و حداکثر با قیمت چهار هزار و 900 تومان هم در اختیار مصرف کننده گذاشته می‌شود.
وی عنوان داشت: نهاده‌های دامی به صورت مطلوب در میان مرغداران توزیع شده و تولید مرغ در ماه های اخیر روند خوبی داشته و باعث شد ذخیره سازی مناسبی برای ایام ماه مبارک رمضان صورت بگیرد.
فرجی افزود: این میزان مرغ حتی بیشتر از نیاز استان بوده و حتی برخی ذخیره سازی‌ها برای استان‌های شمالی هم صورت گرفته تا نیاز آنها تامین گردد.
مدیر شرکت پشتیبانی و امور دام استان قم در خصوص گوشت قرمز هم ابراز داشت: 200 تن گوشت گوساله منجمد هم برای ایام ماه مبارک رمضان در قم ذخیره شده که با نرخ 16 هزار تومان در اختیار عوامل توزیع قرار گرفته و حداکثر با قیمت 17 هزار تومان در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com