ذخیره سازی گوشت مرغ به صورت منطقی در حال انجام است

ذخیره سازی گوشت مرغ به صورت منطقی در حال انجام است
عطاء الله حسن زاده، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار ITPNews، با  اشاره به همکاری سازنده شرکت پشتیبانی امور دام با مرغداران گفت: خوشبختانه این همکاری همچنان ادامه دارد و تلاش همگان بر این است که قیمت گوشت مرغ زنده به وضعیتی متعادل برسد.
وی از پایین بودن قیمت گوشت مرغ ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: تمامی سیاست ها و برنامه های معاونت امور دام و شرکت پشتیبانی، اتحادیه زنجیره ها و سایر فعالان صنعت طیور این است که با این بحران پر دامنه یعنی کاهش قیمت و نوسانات مداوم مقابله منطقی شود.
حسن زاده یادآور شد: ذخیره سازی گوشت مرغ به صورت منطقی و متعادل انجام می شود اما بعضی از رسانه ها به قصد اطلاع رسانی و خدمت به صنعت مرغداری، به علت عدم اطلاع دقیق از آمار و ارقام تولید و میزان ذخیره سازی، ارقامی را در مورد این اقدام مثبت اعلام می کنند که بسیار نادرست و دور از ذهن است، مثلا در حالی که کل تولید سالانه گوشت مرغ از 2 میلیون و یکصد هزار تن تجاوز نمی کند، اعلام می کنند؛ حسن زاده گفته است: «یک میلیون تن ذخیره سازی صورت گرفته است». هر کسی که کمترین اطلاعی از صنعت مرغداری داشته باشد به خوبی درمی یابد که در اعلام این عدد سهل انگاری صورت گرفته است، آیا ممکن است در کمتر از یک ماه از شروع ذخیره سازی، نصف تولید سالانه کشور خریداری و در سردخانه ها ذخیره سازی شود؟!
حسن زاده تصریح کرد: از این اشتباهات آماری ممکن است به دلیل سرعت در تهیه خبر پیش آید ولی آنچه تعجب ما را برمی انگیزد و جای بحث زیاد باقی می گذارد این است که همکاران و کسانی که خود را مدعی و مدافع صنعت مرغداری به شمار می آورند چرا به این اشتباهات آماری نادرست دامن می زنند و سعی در ایجاد شبهه دارند؟  

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com