ذخیره سازی مرغ‌های مازاد بر نیاز تشکل‌های تولیدی

ذخیره سازی مرغ‌های مازاد بر نیاز تشکل‌های تولیدی

مرغ‌‌های مازاد بر نیاز از تشکل‌های تولیدی خریداری و برای ایام پرمصرف ذخیره می‌شود/ قیمت لاشه گوشت گوسفند و گوساله به ترتیب کیلویی 14 هزار و 500 تومان و 10 هزار تومان است.
ایلنا: رییس سازمان بازرگانی استان تهران از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بازرگانی استان تهران و تشکل‌های تولیدی خبر داد و افزود: در راستای این تفاهم‌نامه مرغ‌‌های مازاد بر نیاز از تشکل‌های تولیدی خریداری و برای ایام پرمصرف ذخیره می‌شود.
عباس قبادی از انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بازرگانی استان تهران و تشکل‌های تولیدی خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از تولید داخلی و تنظیم بازار ایام پرمصرف منعقد شده است.
وی با بیان این مطلب که به بخش خصوصی اعلام شده تا مرغ‌های تولیدی را با نرخ‌های مناسب خریداری و ذخیره‌سازی کنند، افزود: با توجه به اینکه تنظیم بازار با استفاده از تولیدات داخلی از جمله تاکیدات وزیر بازرگانی است، این وزارتخانه ضمن تاکید بر تولید حداکثری ، موضوع ذخیره‌سازی گوشت مرغ را در دستور کار خود قرار داده است و عملیات ذخیره‌سازی این محصول را با همکاری مباشرین خود برای ماه‌های پرمصرف آغاز کرده است.
رییس سازمان بازرگانی استان تهران میانگین قیمت مرغ در استان را دو هزار و 600 تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر بازار گوشت مرغ و قرمز در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و حتی ما در زمینه گوشت مرغ شاهد کاهش قیمت نیز بوده‌ایم.
قبادی درخصوص قیمت گوشت قرمز گفت: در حال حاضر قیمت لاشه گوشت گوسفند و گوساله به ترتیب کیلویی 14 هزار و 500 تومان و 10 هزار تومان است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com