ذخیره سازی مرغ و گوشت برای ماه رمضان آغاز شد

ذخیره سازی مرغ و گوشت برای ماه رمضان آغاز شد

خبرگزاری فارس:رییس سازمان بازرگانی استان تهران گفت:ذخیره سازی گوشت قرمز و مرغ برای ماه رمضان آغاز و به میزان قابل قبولی بوده است بنابراین جای هیچ گونه نگرانی برای پاسخگویی به تقاضا وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سیدحمید رضا صافدل در جمع خبرنگاران اظهار داشت :نمی توان آمار دقیقی از میزان ذخیره سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز ارائه کرد اما در حال حاضر ذخیره‌سازی و واردات خوبی برای پاسخگویی به تقاضا انجام شده است.
وی ادامه داد: درذخیره سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز در شبکه‌های استانی پراکنش صحیحی ایجاد شده است و جای هیچ نگرانی نیست.
وی به برگزاری طرح ضیافت و فروش فوق العاده گفت: به دلیل مخالفت شورای عالی ترافیک با برگزاری نمایشگاه‌های صنوف توزیعی در مصلی تهران تصمیم بر این شد تا نمایشگاه‌ها فروش فوق العاده در سه نقطه حکیمیه، پارک ارم و شهید باستانی برگزار شود.
رییس سازمان بازرگانی استان تهران افزود:مصلی محلی برای برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی مناسب است لذا از برپایی نمایشگاه‌های اقتصادی در آن پرهیز می شود.
صافدل در پاسخ به حضور صنوف تولیدی و توزیعی در نمایشگاه علیرغم تاکید برحضور اصناف تولیدی گفت: سازمان بازرگانی همواره بر حضور صنوف تولیدی و تعاونی‌ها در نمایشگاهها تاکید کرده است چرا که معتقدیم تخفیف نمایشگاهی تنها با حذف مراحل مختلف دسترسی مصرف کنندگان به کالا‌ها امکان‌پذیر است.
وی با بیان اینکه بیشترین برخورد‌ سازمان بازرگانی با متخلفین مربوط به گرانی لبنیات بوده است، گفت: پس از ابلاغ مصوبه جلوگیری از افزایش قیمت و صدور مجوز افزایش 10 درصدی تولیدات کارخانه های پگاه و پاک در سه قلم (شیر، پنیر و ماست) کارخانه ها قیمت‌ها را به قیمت سال قبل بازگرداندند و در چند موردی که تولیدکننده‌ها تبعیت نکردند پرونده‌های آن‌ها در تعزیرات در حال بررسی است.

 
کلمات کلیدی ذخيره
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com