ذخیره سازی 5 هزار تن تخم مرغ

ذخیره سازی 5 هزار تن تخم مرغ

رئیس سازمان بازرگانی استان قم از ذخیره کالاهای اساسی در قم به میزان کافی خبر داد و گفت: وظیفه ذخیره سازی مرغ مورد نیاز چندین استان به قم واگذار شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، یونس عالیپور در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: استان قم به دلیل تردد سالانه بیش از 17 میلیون زائر یکی از پر اهمیت‌ترین استان‌های کشور است و به شدت زیر زره بین دنیا قرار دارد و کوچکترین مسائل در آن به دقت بررسی شده و اگر خدای ناکرده مشکلی در این استان پیش بیاید دشمنان سعی در تخریب دولت خواهند کرد بنابر این باید سعی کنیم تا به بهترین وجه و با کمال آرامش طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در این استان اجرایی شود.
وی با اشاره به طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: استان قم برای ذخیره تخم مرغ، ماکارانی، شیرخشک ، گوشت قرمز و سفید اعلام آمادگی کرده است اما با توافقات صورت گرفته استان قم وظیفه ذخیره مرغ و تامین نیازهای خود و برخی دیگر از استان‌ها را دارد.
رئیس سازمان بازرگانی قم با اشاره به تجربه سال گذشته در ذخیره سازی و توزیع مرغ با قیمت پائین افزود: این کار در دو مرحله یکی در ایام نوروز و دیگری در ماه مبارک رمضان انجام شده که تجربیات بسار خوبی در این زمینه کسب کرده ایم و با استفاده از تجربیات قبلی مرغ مورد نیاز استان را ذخیره سازی خواهیم نمود.
وی با تاکید بر اینکه مشکلی برای ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان وجود ندارد بیان کرد: با توجه به نیازهای استان و در پیش بودن ایام حج و ماه محرم و صفر، استان برای تأمین نیازهای خود در این بخش هزار تن مرغ را نیز ذخیره سازی کرده است.
عالیپور خاطرنشان کرد: خرید بعضی از کالاها به صورت متمرکز از طریق وزارت بازرگانی انجام شده و کالاهایی که مورد نیاز استان است با تشخیص مسئولین استانی باید از طریق خود استان تامین و ذخیره سازی شود و برای انجام تکلیفمان در جلوگیری از کمبود و پائین نگهداشتن قیمت مرغ اقدام به ذخیره سازی 5 هزار تن مرغ به صورت ملی و استانی شده است.
عالیپور در ادامه با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت کالا در استان ممنوع است اظهار داشت: فضایی که درباره افزایش قیمت‌ها پس از اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها ایجاد شده است واقعی نیست و قرار نیست که با اجرای این طرح اتفاق خاصی رخ دهد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com