ذخیره سازی 30 هزار تن گوشت مرغ در استان تهران

ذخیره سازی 30 هزار تن گوشت مرغ در استان تهران
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران گفت : حدود 30 هزار تن گوشت مرغ ذخیره سازی شده است.
نعمت اله ترکی در حاشیه سومین جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته ظرح ضیافت استان تهران افزود : یکی از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاست که در بحث تامین و توزیع کالا و هم در بحث نظارت اقدامات خوبی در کارگروهها شده بود و گزارش های آن ارائه شد.
وی گفت : در بخش تامین کالا مسئولیت کمیته با سازمان جهاد کشاورزی بود که ذخیره سازی و تولید کالا در سطح کشور و استان تهران بسیار خوب است و در مقایسه با دوره های قبل وضع بسیار مناسبی دارد.
ترکی گفت : ستاد تنظیم بازار قیمتی که برای کیلوگرم گوشت مرغ منجمد مصوب کرده ؛ 5 هزار و 500 تومان است که از طریق شرکت پشتیبانی در اختیار مجموعه عرضه کنندگان قرار می گیرد.
معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت : ظرفیت تولید و ذخیره سازی گوشت قرمز هم در استان و کشور خوب است و نگرانی نداریم.
وی افزود : هم اکنون حدود 5 هزار تن گوشت منجمد آماده عرضه به بازار است و در بحث عرضه گوشت گرم نیز هماهنگی ها شده که در زمان برگزاری نمایشگاه با تخفیف عرضه شود.
ترکی گفت : آرامش خوبی در بحث تولید وجود دارد و افزایش قیمت نخواهیم داشت .
وی افزود : در بخش توزیع کالا نیز علاوه بر نمایشگاه ها ، تمامی فروشگاه های زنجیره ای می تواند در تامین کالا تلاش کند و طبق قیمتی که مصوب می شود در اختیار مصرف کننده قرار دهد.
معاون استانداری گفت : اتحادیه و اصناف نیز در سطح شهر تهران در مراکزی که در اختیار اصناف است ، مجوز عرضه مستقیم کالا را دارد.
ترکی گفت : در بخش نظارت ویژه نیز کمیته ای با نهادهای که وظیفه نظارتی دارد به سرپرستی سازمان تعزیرات حکومتی استان تشکیل داده ایم که اعضای ان اداره کل دامپزشکی ، بازرسی سازمان صنعت و معدن و گروههای بهداشت و درمان است. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com