ذخیره سازی 215 تن گوشت قرمز و مرغ در قزوین

ذخیره سازی 215 تن گوشت قرمز و مرغ در قزوین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به منظور تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان قزوینی در ایام پایانی سال 215 تن گوشت قرمز و مرغ در سردخانه ها ذخیره شده است.
منوچهر حبیبی در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین افزود: این میزان گوشت قرمز و مرغ ذخیره سازی شده علاوه بر میزان محصولی است که به شکل روزانه و هفتگی برای مصرف مردم استان تولید و توزیع می شود.
وی اظهار کرد: گوشت قرمز و مرغ های ذخیره سازی شده به محض نیاز به بازار تزریق می شوند تا ضمن تامین نیازهای غذایی شهروندان قزوینی از هرگونه افزایش قیمت این محصول نیز جلوگیری شود.
این مسئول همچنین گفت: به علت افزایش مصرف تخم مرغ در اواخر سال توصیه می شود در فروشگاه ها و تعاونی های بزرگ به هر فرد 2 شانه بیشتر تخم مرغ عرضه نشود.
حبیبی همچنین گفت: واحدهایی که دارای سهمیه تخم مرغ هستند نیز باید از طریق دستگاه های مربوطه معرفی شوند و همچنین تعزیرات نیز باید نظارت بیشتری را در خصوص عرضه این محصول داشته باشد.
وی یادآور شد: بیشترین علت مقدار کاهش تولید تخم مرغ در استان انفولانزای پروندگان و کاهش واردات با توجه به بالا رفتن قیمت ان در منطقه به واسطه دلار و افزایش تقاضا در ترکیه می باشد با این حال تدابیر لازم برای اینکه در خصوص این محصول کمبودی در ایام عید نداشته باشیم، صورت گرفته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com