ذخیره بیش از یک هزار تن مرغ منجمد در آذربایجان غربی

ذخیره بیش از یک هزار تن مرغ منجمد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر صادق اسکندری در ستاد تنظیم بازار که در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: ذخیره این میزان مرغ منجمد با قیمت 2 هزار و 400 تا 2 هزار و 500 تومان وارد شبکه توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی بیشترین سهم از صادرات مرغ را در کشور به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در چند ماه گذشته 700 تن ذخیره مرغ منجمد در سطح استان وجود داشت که به خاطر مازاد نیاز بودن به استان کرمانشاه صادر شد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در تولید و توزیع مرغ منجمد با مشکل مواجه نیست، افزود: مشکل اصلی استان در این زمینه صادرات مرغ به دیگر استان‌های کشور است.
اسکندری در ادامه با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروز گفت: 140 اکیپ بازرسی در اجرای طرح نوروزی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.
وی افزود: از این تعداد تیم نظارتی، 100 تیم ثابت و 40 تیم سیار هستند که 300 نفر ناظر افتخاری و 280 نفر بازرس در قالب این تیم‌ها به امر بازرسی مشغول هستند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از دیروز آغاز و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.
اسکندری گفت: این طرح در حوزه بازرسی و نظارتی و در بخش کالایی و خدمات و با بهره‌گیری از نیروهای بازرس و ناظر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
وی با بیان اینکه در سال جاری بحث نظارت و بازرسی بر امور اصناف افزایش یافته است، اظهار داشت: با اجرای طرح تحول اقتصادی که از ضروری‌ترین طرح‌های دولت است امکان سوء استفاده احتمالی برای برخی افراد در زمان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها یشتر می‌شودکه برای جلوگیری از این معضل باید بیش از پیش در امر نظارت دقت شود.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com