ذخیره 710 تن گوشت مرغ در خراسان جنوبی

ذخیره 710 تن گوشت مرغ در خراسان جنوبی
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 710 تن گوشت مرغ برای عرضه به مردم در استان ذخیره‌ شده است.
علی رضایی صبح امروز در کمیسیون تنظیم بازار خراسان جنوبی گفت: کنترل دقیق بازار و قیمت‌ها به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت‌رسانی و پاسخگویی به موقع به مردم است، ادامه داد: هدف این کمیسیون ارائه راهکار برای عرضه میوه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی به کاهش قدرت خرید میوه و تره‌بار توسط مصرف‌کنندگان اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته حدود 370 تا 400 تن میوه در قالب تنظیم بازار در استان توزیع شده است.
رضایی با بیان اینکه بیشتر مردم استان متقاضی میوه‌هایی در اندازه متوسط هستند، گفت: با توجه به این امر باید عرضه‌ میوه‌های تنظیم بازار به گونه‌ای باشد که توسط عامه مردم پسندیده شود.
وی با تاکید بر اینکه باید حداقل نیاز مردم استان به میوه عید در قالب تنظیم بازار تامین شود، عنوان کرد: به طور کلی باید آرامش در بازار شب عید ایجاد شود و مردم دغدغه در این مورد نداشته باشند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برای تامین پرتغال مورد نیاز استان در عید و در قالب تنظیم بازار 450 تن باید خریداری شود.
رضایی با بیان اینکه باید اماکن توزیع میوه تنظیم بازار با پارچه نوشته مشخص شود، گفت: همچنین میوه عید در قالب تنظیم بازار در هفته آخر سال در بین خرده‌فروشان برای عرضه به مردم توزیع می‌شود.
وی به ذخیره گوشت مرغ در استان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 710 تن گوشت مرغ در استان ذخیره شده و 57 تن نیز با قیمت هر کیلو پنج هزار و 500 تومان توزیع شده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com