ذخیره 1000 تن مرغ ویژه شب عید در قم

ذخیره 1000 تن مرغ ویژه شب عید در قم
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از ذخیره هزارتن گوشت مرغ ویژه شب عید در این استان خبر داد.
امیر محمدی چهر، ابراز داشت: امسال همانند سالهای گذشته برای ذخیره سازی کالاهایی که در شب عید مصرف زیادی دارند اقدامات خوبی به عمل آمده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از هزار تن گوشت مرغ ویژه شب عید در استان قم ذخیره شده است و به خوبی می‌تواند نیاز استان را تامین کند.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در حال حاضر مقرر شده که مرغ با کیلویی 6 هزار و 850 تومان توزیع شود و ما امیدواریم که بتوانیم با رقمی پائین تر مرغ را عرضه کنیم.
وی درباره میزان ذخیره گوشت قرمز عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه در حال حاضر 10 هزار رأس دام سنگین در استان وجود دارد دیگر نیازی به ذخیره گوشت منجمد وجود ندارد و امسال ذخیره سازی گوشت قرمز منجد انجام نمی‌شود.
محمدی چهر ادامه داد: قیمت گوشت قرمز نیز بر اساس میزان عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌شود و چنانچه قیمت در بازار افزایش یابد سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت تنظیم قیمت وارد خواهد شد.
وی درباره ذخیره میوه نیز عنوان کرد: ذخیره سیب و پرتقال ویژه شب عید از اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی و شرقی صورت می‌گیرد و واردات میوه از خارج کشور انجام نمی‌شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: قیمت میوه شب عید نیز در زمان توزیع اعلام خواهد شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com