ذخایر مرغ منجمد استان زنجان 5 هزار تن است

ذخایر مرغ منجمد استان زنجان 5 هزار تن است
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: ذخایر مرغ منجمد استان زنجان 5 هزار تن است.
رحیم حاج‌نایبی امشب در جمع خبرنگاران، گزارشی از فعالیت 6 ماهه نخست، اتاق اصناف استان ارائه کرد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور تامین کالاهای مورد نیاز مردم استان، تصریح کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم توزیع شد.
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در قالب طرح ضیافت در شهر زنجان 55 غرفه دایر شد، افزود: همچنین در این مدت فروشگاه‌های فروش فوق‌العاده نیز برگزار شد.
این مسئول با اشاره به اینکه امسال تعداد فروش فوق‌العاده در زنجان 38 مورد بود، افزود: در این بازه زمانی در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره، طارم، سلطانیه، ماهنشان، ایجرود و خدابنده نیز نمایشگاه و فروش فوق‌العاده با توجه به موقعیت و ظرفیت شهرستان‌ها برگزار شد.
حاج‌نایبی ادامه داد: مرغ منجمد، برنج، شکر و گوشت وارداتی از کالاهای توزیع شده در این نمایشگاه‌ها بود.
وی در ادامه دیگر اقدام اتاق اصناف استان را برگزاری نمایشگاه پاییزه برای تامین مایحتاج مردم استان اعلام کرد و گفت: طی این مدت عرضه مستقیم کالاها به مناسبت بازگشایی مدارس انجام شد.
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه امسال در قالب طرح پاییزه 316 غرفه در استان زنجان دایر شد، تصریح کرد: در قالب این طرح امسال 500 تن برنج آرژانتینی، اروگوئه‌ای و تایلندی عرضه شد.
این مسئول در ادامه گزارشی از ذخایر استان در خصوص کالاهای مختلف نیز ارائه کرد و افزود: ذخایر مرغ منجمد استان زنجان 5 هزار تن است.
حاج‌نایبی همچنین میزان گوشت وارداتی را نیز 5 هزار تن اعلام کرد و بیان داشت: وجود این میزان ذخایر مواد غذایی نقش اساسی در تعدیل بازار داشته است.
وی  خاطرنشان کرد: با وجود ذخایر موجود و توزیع آن در استان طی نیمه نخست امسال، قیمت مرغ در استان پایین‌تر از استان‌های هم‌جوار بوده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com