ذخایر 140 هزار تنی مرغ

ذخایر 140 هزار تنی مرغ
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام از ذخایر 140 هزار تنی گوشت مرغ خریداری شده از تولیدکنندگان داخلی خبر داد و گفت: طرح توزیع رایگان گوشت مرغ به اعضای کمیته امداد و سازمان بهزیستی آغاز و تاکنون بیش از 11 هزار تن توزیع شده است.
عباس پشم فروش اظهار کرد: در سال جاری حدود 140 هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده و تاکنون حتی یک کیلوگرم واردات هم نداشته‌ایم.
وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام با توجه به پایین بودن قیمت گوشت مرغ اقدام به خرید تولید مازاد این محصول از مرغداران کرده که به عنوان مثال ماه گذشته حدود 16 هزار تن گوشت مرغ خریداری شد اما با توجه به اینکه مازاد تولید در بازار وجود دارد قصد ورود ذخایر خود به بازار را نداریم.
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: درصدد عرضه گوشت مرغ خریداری شده به دستگاه‌ها و ارگان‌های نظامی، دانشگاه‌ها و ... هستیم که البته با توجه به برخی مشکلات موجود همکاری مناسب با شرکت امور پشتیانی دام صورت نمی گیرد.
به گفته پشم‌فروش یکی دیگر از راهکارهایی که برای این ذخایر در شرکت پشتیبانی امور دام به وجود آمده و تاکنون سابقه نداشته است، این است که در نظر گرفته‌ایم تقویت صادرات گوشت مرغ به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان صورت گیرد که البته در وهله نخست باید قیمت‌های خود را در راستای رقابتی شدن محصول در این بازارها قدری کاهش دهیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر ترکیه هر کیلوگرم گوشت مرغ را 1.8 دلار در بازار عراق عرضه می کند. درحالی که حداقل قیمتی گوشت ایرانی می تواند در عراق عرضه شود دو دلار است؛ بنابراین باید ابتدا بازار گوشت مرغ ایرانی را در کشورهای همسایه رقابتی‌تر کنیم و سپس به فکر توسعه صادرات باشیم.
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: یکی دیگر از طرح‌های شرکت پشتیبانی امور دام توزیع رایگان 20 هزار تن گوشت مرغ به اعضای کمیته امداد و بهزیستی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا، شهروند، امکان و ... است که تاکنون بیش از 11 هزار و 300 تن آن توزیع شده است. 
 
نظرات شما
  •  

    محمد گفت : ۹۳/۱۰/۱۰

    سلام‏ ‏مرغداران‏ ‏مغصر‏ ‏اصلی‏ ‏هستند‏ ‏این‏ ‏هفته‏ ‏جوجه‏هر‏ ‏عدد‏ ‏۳۰۰‏ ‏تومان‏ ‏گران‏ ‏شده‏ ‏وبدون‏ ‏هیچ‏ ‏تفکری‏ ‏باز‏ ‏سرکله‏ ‏میشکونند‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏قیمت‏ ‏مرغ‏ ‏ضرر‏ ‏هم‏ ‏است‏ ‏جوجه‏ ‏هم‏ ‏که‏ ‏گران‏ ‏شده‏ ‏هنوزم‏ ‏بدتر‏ ‏اهای‏ ‏مرغدارن‏ ‏جوجه‏ ‏نریزید‏ ‏

    پاسخ...
  •  

    محمد گفت : ۹۳/۱۰/۱۰

    از‏ ‏مرغدار‏ ‏بدبخت‏ ‏مفت‏ ‏مرغ‏ ‏را‏ ‏خریدند‏ ‏کیلویی‏ ‏۲۸۰۰‏ ‏تومان‏ ‏مفت‏ ‏هم‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏اقشار‏ ‏جامعه‏ ‏میدنند

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۳/۱۰/۱۰

    البته یک کیلو وارد نکردین دهها هزار تن وارد کردین.بهتره اعتراف کنید به اشتباهتون.یکی از مرغداران که قبلن پیش یکی از مدیران پشتیبانی!!رفته بود میگفت به من گفتن هرچی شما کمتر تولید کنین به نفع ماست.مابیشترمرغ وارد میکنیم وپورسانت بیشتری میگیریم و این کارو کردین. راستی آقای مسئول پشتیبانی!چرا به زور ده درصد پول مرغدارانی بد بختی که به شما مرغ دادن را نمیدید.اینه معنی پشتیبانی؟تازه علوفه رو هم که گرونتراز بازار به مرغدار دادین.آفرین به این پشتیبانی!!

    پاسخ...
  •  

    مرغداری ازکرمانشاه گفت : ۹۳/۱۰/۱۵

    خودپشتیبانی داره بازبان کنایه میگه ذخایرمان پره درواقع هروقت بخوان واردبازارش میکنن..دیگه باچه زبانی بگن جوجریزروبرنامه ریزی کننین؟؟؟؟؟؟؟؟ماخودمان سرمانوکردیم زیربرف!!!!!!!!!!همینجوری که الان هجوم اوردیم برای جوجه ریزی؟؟؟؟؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com