دیگر برای واحدهای تولید طیور پروانه صادر نشود

دیگر برای واحدهای تولید طیور پروانه صادر نشود
آی.تی.پی: سید مصطفوی - دبیر انجمن جوجه یک روزه کشور – در حاشیه همایش ملی طیور گفت: صدور پروانه جدید برای واحدهای پرورش و تولید طیور باید متوقف شده و سرمایه و منابع مالی باید در اختیار واحدهای فعلی قرار گیرد.
وی بر کاربردی کردن آموزش و تحقیقات علمی‌ در واحدهای تولیدی تاکید کرد و در ادامه گفت:‌ رویه‌ی تحصیلی و آموزشی نیز باید تغییر یابد و دانش آموختگان پس از فارغ التحصیلی بدون نیاز به کار آموزی یا کار ورزی مشغول به کار شوند.
در ادامه همین همایش رییس اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی اظهار کرد:‌ امروزه آنفولانزا جدی‌ترین چالش صنعت طیور است و وابستگی صرف صنعت طیور به نهاده‌های وارداتی، توان کم رقابتی در فروش محصولات به علت‌های بالابودن قیمت تمام شده محصولات طیور، باقی مانده‌های دارویی در محصولات طیور و عدم سرمایه‌گذاری در تبلیغات و بازاریابی برای حضور در بازارهای منطقه‌ای از مشکلات عمده صنعت طیور هستند.
همچنین معاونت امور دام جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی نیز گفت: تولید 56 هزار تن گوشت مرغ و 15 هزار تن تخم مرغ برای سال جاری پیش بینی شده و در حال حاضر 518 واحد پرورش نیمچه‌ی گوشتی 10 واحد کشتارگاه، یک واحد مرغ اجدادو پنج واحد پرورش جوجه‌ی یک روزه در استان وجود دارد
 
کلمات کلیدی پروانه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com