دومین همایش سالانه نهاده‌های دامی برگزار می‌شود

دومین همایش سالانه نهاده‌های دامی برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت نهاده‌های دامی، گفت: همایش سالانه شرکت نهاده‌‌های دامی روز 17 اردیبهشت به منظور ارائه آخرین دستاوردهای صنعت دام و طیور کشور به ویژه در حوزه ژنتیک و اصلاح نژاد برگزار می‌شود.
حمید ورناصری از برگزاری دومین همایش سالیانه شرکت نهاده‌های دامی جاهد، خبر داد و گفت: این همایش به منظور ارائه آخرین دستاوردهای صنعت دام و طیور کشور؛ به ویژه در حوزه ژنتیک و اصلاح نژاد برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت نهاده‌های دامی جاهد افزود: در این همایش اقداماتی را که مجموعه شرکت نهاده‌های دامی جاهد و وزارت جهاد کشاورزی ظرف یکسال گذشته در مورد اصلاح نژاد دام انجام داده است، مطرح می‌شود.
وی بیان داشت: درباره اصلاح نژاد دام‌ها در دنیا تکنولوژی‌ها و اقداماتی که به کار می‌رود و با تاکید بر اینکه کشور ما نباید از آن عقب بماند، این همایش برگزاری می‌شود.
وی افزود: معتقدیم با ورود این تکنولوژی‌ها به کشور و رساندن اطلاعات مربوط به این تکنولوژی به کلیه دست‌اندرکاران این بخش سعی می‌کنیم تا از مزایای این تکنولوژی‌ها و دست‌یافته‌های آن استفاده کنیم.
ورناصری گفت: استفاده از نژادهای ژنومیک دو منظوره گوشتی - شیری، کاربرد ژن‌های بسیار خوب در کشور برای تولید دام‌های مولد با هدف خود اتکایی در تولید گوشت از جمله مواردی است که در همایش سالیانه شرکت‌ مطرح می‌شود.
وی افزود: در این همایش در مورد اقدامات بسیار خوبی که برای کاهش هزینه‌ها و ارتقاء کیفیت در صنعت طیور و مباحث مربوط به اسپرم‌گیری و تلقیح مصنوعی در طیور مطرح خواهد شد.
وی افزود: برگزاری اینگونه همایش‌‌ها موجب هم‌اندیشی بین دست‌اندرکاران صنعت دام و طیور می‌شود و ارائه آخرین مطالب و تکنولوژی‌های دنیا و کاربرد آنها در مزرعه به صورت عملیاتی باعث می‌شود که بتوانیم کیفیت تولیدمان را بالا ببریم و قیمت تمام شده محصول را کاهش دهیم.
ورناصری تصریح کرد: حضور دست‌اندرکاران صنعت دام و طیور در این همایش‌ها باعث افزایش اطلاعات و آشنایی آنها به مباحث نوین می‌شود.
وی گفت: این همایش روز 17 اردیبهشت با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، دامداران و مرغداران سراسر کشور و متخصصان و نخبگان داخلی در مرکز همایش‌های پژوهشگاه وزارت نفت واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com