دولتمردان با واردات 8 هزار تن شیرخشک فاتحه صنعت دامداری را خواندند

دولتمردان با واردات 8 هزار تن شیرخشک فاتحه صنعت دامداری را خواندند
روز گذشته با اعلام خبر واردات 8 هزار تن شیر خشک به صنعت دامداری ما شوک عجیبی وارد آمد چنانچه یکی از مسئولین با نهایت تاثر اعلام کرد فاتحه این صنعت هم خوانده شد.
، به دنبال عهدشکنی طرف های غربی در مذاکرات و عدم برداشته شدن تحریم ها برای تامین نیازهای کشور باید تلاش شود تا به خودکفایی برسیم.
به دنبال اهمیت والای این امر رهبر انقلاب سال جدید را به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نامگذاری کردند اما متاسفانه دولتمردان به دنبال تامین منابع با واردات بی رویه هستند.
روز گذشته با اعلام خبر واردات 8 هزار تن شیر خشک  به صنعت دامداری ما شوک عجیبی وارد آمد چنانچه یکی از مسئولین با نهایت تاثر اعلام کرد فاتحه این صنعت هم خوانده شد.
از این رو به سراغ عباس پایی زاده بالنگان سخنگوی کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی رفتیم تا از کم و کیف ماجرا مطلع شویم.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار آرمان کرمان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کشور ما از لحاظ تامین لبنیات غنی می باشد و هیچ نیازی به واردات 8 هزار تن شیر خشک نداریم .
پایی زاده افزود: در کشور ما سالانه 10 میلیون تن تولید شیر داریم و هیچ نیازی به واردات نداریم لذا نمایندگان مجلس با کلیت این موضوع مخالف هستند.
وی یادآور شد: زمانی ما در صنعت دامداری خودکفا هستیم و در عمل به اصل اقتصاد مقاومتی دست یافته ایم واردات آن تنها ریختن سرمایه مردم به جیب کشورهای دیگر است و دولت باید در این خصوص پاسخگو باشد.
حال با توجه به دلایل ذکر شده چه نیازی به خرید از کشورهای دیگر است وقتی که دامداران ما نیازهای کشور را تامین می کنند آیا این واردات خلاف امر رهبری بر اهتمام به اقتصاد مقاومتی نمی باشد؟
 
کلمات کلیدی واردات شیر خشک
نظرات شما
  •  

    تولید کننده گفت : ۹۵/۰۲/۰۷

    این خیانتی واضح و آشکار هست در حالی که شیر دامدارن ایران خریدار کافی ندارد، شیر خشک وارد می شود. چه کسی یا کسانی این خیانت را کرده اند؟؟؟؟؟؟؟؟ همانگونه که واردات هرگونه محصولات گوشتی مرغی خیانتی بالاتر از دزدی است. اینها مقابله با خواست رهبر، دولت و ملت در خصوص اقتصاد مقاومتی است. چه کسانی اینقدر قدرت دارند که می توانند در مقابل همه به ایستند و خیانت نمایند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قطعا افراد معمولی نیستند، یا انسان های دارای نفوذ و باند های مافیایی هستند یا پیاده نظام ارتش ستون پنجم دشمن هستند.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    وحید مهدوی گفت : ۹۵/۰۲/۱۳

    دولت با چه زبانی بگه دامدار تولید نکن. ما باید مستعمره باشیم. فقط یه جنگ زرگری الکی بین خودشون راه میندازن. مثلا از تولید حمایت میکنیم. دامدار سر عقل بیا تولید نکن تو این مملکت طرفداری نداری

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com