دولت دغدغه ای برای کاهش قیمت ندارد

دولت دغدغه ای برای کاهش قیمت ندارد

تحلیل - رییس اتحادیه مرغداران گوشتی تهران گفت: برغم گرانی قیمت گوشت مرغ و کاهش قدرت خرید مردم، تولیدکنندگان با تمام ضرر و زیان ها مجبور به کاهش قیمت مرغ شدند.
 یوسفی، رییس اتحادیه مرغداران گوشتی تهران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، گفت: کم توجهی دولت به تخصیص اعتبار و یارانه به موقع به تولید کنندگان مرغ، عاملان تهیه این محصول را به کاهش و متضرر شدن چند باره در طی ماه های اخیر واداشت.
وی ادامه داد: سال گذشته حدود یک میلیون و 400 هزار تن تولید مرغ در تهران بوده است و طی خواسته دولت این رقم امسال حدود شش درصد باید افزایش داشته باشد.
یوسفی اظهار داشت: افزایش تولید توسط تولید کنندگان مستلزم یاری و حمایت به موقع دولت از تولید کنندگان مرغ است.
وی متذکر شد: پرداخت ارز با نرخ پایین، تولیدات با قیمت تمام شده به اضافه سود و عرضه با قیمت مناسب و پایین تماما راهکارهای مناسب اعمال شده از سوی دولت برای کاهش قیمت مرغ است که تولیدکنندگان منتظر این تحول هستند.
یوسفی در ادامه اشاره کرد: تولید کنندگان مرغ در سال گذشته رقمی حدود 350 میلیارد تومان خسارت دیده اند که تنها دولت با اختصاص 50 میلیارد تومان حدود 7/1 خسارات را جبران کرده است.
رییس اتحادیه مرغداران گوشتی تهران ادامه داد: امسال نیز با ذخیره سازی که دولت انجام داده همچنین گرانی نهاده ها تولید کنندگان مرغ اجداد، مرغ مادر و جوجه یکروزه متضرر خواهد شد.
وی متذکر شد ما خواهان خرید دولت با قیمت تمام شده به اضافه سود هستیم درغیر این صورت با تعطیلی بیشتر تولیدکنندگان خسارت دیده رو به رو خواهیم شد.
یوسفی ادامه داد: تا این زمان هیچ تمهیداتی برای تولید کنندگان مرغ از سوی دولت ارایه نشده است و همچنان منتظر دستور و نحوه حمایت دولت به تولید کنندگان هستیم

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com