دولت به جای واردات مرغ، خوراک طیور را وارد کند

دولت به جای واردات مرغ، خوراک طیور را وارد کند
رئیس انجمن مرغداران گوشتی با انتقاد به ارائه مجوز دولت برای واردات 20 هزار تن گوشت مرغ به کشور، عنوان کرد: در حال حاضر هیچ نوع کمبودی در بازار وجود ندارد که بخواهند آن را با واردات جبران کنند.
محمد یوسفی گفت: دولت به جای صدور مجوز برای واردات مرغ به کشور، اقدام به واردات نهاده های مورد نیاز از جمله کنجاله سویا کند تا مشکل تامین خوراک طیور تولیدکنندگان مرتفع شود.
وی ضمن تاکید بر عدم لزوم واردات گوشت مرغ به کشور، اظهار داشت: در صورت واردات مرغ به کشور، وضعیت تولیدکنندگان همچون سال گذشته دوباره تحت الشعاع قرار می گیرد. در این خصوص اگر تولیدکننده به واسطه نامناسب شدن شرایط و غیرواقعی بودن قیمتها، فعالیت خود را متوقف کند، بازار در آینده به شدت آسیب می بیند.
رئیس انجمن مرغداران تصریح کرد: در حال حاضر ماهانه 150 هزار تن گوشت مرغ در کشور تولید می شود و امکان افزایش این میزان تولید وجود دارد.
یوسفی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان با هرگونه واردات گوشت مرغ مخالف هستند، خاطرنشان کرد: دولت اگر توان تنظیم بازار با تولیدات داخلی را ندارد، اجازه بدهد که خود تولیدکنندگان بازار را با قیمت های مناسب تنظیم کنند.
 
نظرات شما
  •  

    یوسفی گفت : ۹۱/۰۲/۲۰

    سلام دست اندار کارهای بازار مرغ فقط یادتان باشد مرغی دارد به مرحله بار گیری میرسد سویا کیلوی 1200تا1700تومان مصرف کرده است

    پاسخ...
  •  

    مرغدار کنگاوری گفت : ۹۱/۰۲/۲۱

    سلام علیکم. خیلی جالبه حمایت از تولیدات داخلی وسرمایه ایرانی شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری بوده بعد دولت مردان گرامی اقدام به وردات میکنن بابا دستتان درد نکنه این همه حمایت چیه / مردیم از خوشی یکی بیاد این حمایت را از ما برداره

    پاسخ...
  •  

    منصوری گفت : ۹۱/۰۲/۲۳

    با سلام
    از تلاش شبانه روزی، بی وقفه و بی منت مسئولان ذیصلاح، که با تصمیمات بسیار تیزبینانه و حرفه ای خود دائما" و در حد تیم ملی ما تولید کنندگان را "حمایت" می کنند، در سال "حمایت از سرمایه و کار ایرانی" بی نهایت سپاسگزاریم.

    پاسخ...
  •  

    حسن نوری گفت : ۹۱/۰۲/۲۵

    حضرت آقا لطفا دست حمایتتان را ازسر ما بردارید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com