دولت برای ذخیره سازی مرغ در قیمت ها تجدید نظر کند

دولت برای ذخیره سازی مرغ در قیمت ها تجدید نظر کند
مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان تهران با اشاره به همکاری شرکت پشتیبانی و امور دام با تعدادی از واحدها و تشکل‌ها برای ذخیره سازی مرغ در فاز نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: قیمت ذخیره سازی مرغ در سال گذشته با نرخ های کنونی همخوانی ندارد. امروز قیمت تمام شده تولید مرغ به مراتب نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
محمد یوسفی گفت: با توجه به افزایش قابل توجه نرخ نهاده ها در ماه های اخیر، شرکت پشتیبانی و امور دام برای انجام ذخیره سازی مرغ برای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها باید در قیمت های خرید خود تجدید نظر کند.
وی در این خصوص افزود: سال گذشته قیمت خرید مرغ برای ذخیره سازی بین 2900 تا 3500 تومان بود که هم اکنون نرخ مرغ آماده تبخ بسته بندی شده بین 4 هزار تا 4500 تومان است. که البته این نرخ در نقاط مختلف کشور متفاوت است.
یوسفی ضمن تاکید بر اینکه امروز مازاد تولید مرغ در کشور وجود ندارد، عنوان کرد: امروز تولید مرغ به اندازه نیاز مصرفی کشور است اما قیمت تمام شده تولید آن افزایش یافته است.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان تهران تصریح کرد: تا نیمه دوم سال قیمت کنجد سویا بین 460 تا 480 تومان بود که این نرخ هم اکنون به بیش از یک هزار تومان افزایش یافته است.
 
نظرات شما
  •  

    یزدانی گفت : ۹۱/۰۱/۳۰

    در صورتیکه قیمت مرغ از طرف دولت به نحوی برای مرغدار تضمین شود ؛شاهد نوسانات شدید قیمت مرغ نخواهیم بود زیرا عدم اطمینان از قیمت نهایی محصول از گرانی سویا به مراتب بدتر است و تولید کننده را به تردید می کشاند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com