دولت بدون محدودیت تمام گوشت و تخم مرغ اضافی تولیدکنندگان را می خرد

دولت بدون محدودیت تمام گوشت و تخم مرغ اضافی تولیدکنندگان را می خرد

فارس: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت : هر چه گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ اضافه وجود داشته باشد ، دولت بدون محدودیت خریداری می کند.
صدراله دولت به فارس ، بیان کرد: تولیدکنندگان فرآورده های دام و طیور با خیال راحت تولید کنند و هر چه اضافه تولید داشته باشند ، دولت بدون محدویت خریداری می کند. وی تصریح کرد: این شرکت بر اساس تصویب و تکلیف دولت ، هر چه گوشت قرمز، دام زنده ، گوشت مرغ ، تخم مرغ مازاد باشد را از تولیدکنندگان خریداری می کند و انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام در طول سال همیشه موجودی فرآورده برای تنظیم بازار و موجودی نهاده برای آسودگی خیال تولیدکنندگان دام و طیور در اختیار دارد.
وی تاکید کرد: انبارهای دولت که در اختیار شرکت پشتیانی امور دام است ، هرگز از نهاده و فرآورده دامی خالی نخواهد ماند. دولت تصریح کرد: ذخیره فرآورده های دامی و طیور شامل ذخایر اساسی (استراتژیک برای مدیریت در شرایط خاص) و نیز به منظور تنظیم بازار مصرف است که این ذخایر به قدر کافی در مقاطع مختلف سال موجود می باشد.
مدیر عامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام بیان کرد: ذخیره فرآورده های دامی و طیور با اولویت از محل خرید داخلی و در صورت نیاز از محل واردات تامین می شود. وی تاکید کرد: در حال حاضر ذخیره کافی از نهاده های دام و طیور و فرآورده گوشت سفید و قرمز و تخم مرغ در سردخانه های شرکت وجود دارد. صدراله دولت ،
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت : طبق دستور العمل وزارت جهاد کشاورزی و بنابر شرایط فصل که با کاهش مصرف تخم مرغ همراه است ، خرید تخم مرغ اضافی مرغداران از هفته پیش در کشور شروع شده است.

 
کلمات کلیدی پشتيبانی امور دام
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com