درخواست تغییر ضمانت بانکی به چک یا سفته از وزیر جهادکشاورزی

درخواست تغییر ضمانت بانکی به چک یا سفته از وزیر جهادکشاورزی

I.T.P: دکتر مهربانی - دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه طی ارسال نامه ای به مهندس اسکندری - وزیر جهاد کشاورزی خواستار تغییر نوع ضمانت بانکی شد.
دکتر مهربانی ضمن تشکر از مساعی شرکت پشتیبانی امور دام برای در اختیار قرار دادن مواد اولیه خوراک با بازپرداخت وعده دار و با قیمت مناسب از وزیر جهادکشاورزی طی نامه ای از اسکندری درخواست نمود تا نسبت به تغییر نوع ضمانت بانکی تدابیر ویژه ای را اتخاذ نماید.
در قسمتی از این نامه آمده است : درخواست ضمانت نامه بانکی عملا اقدام مناسب شرکت پشتیبانی امور دام را برای در اختیار قرار دادان مواد اولیه با بازپرداخت وعده دار را از حیز انتفاع ساقط کرده است. وی در ادامه نامه خود عنوان نموده است : همان طور که استحضار دارید در یک سال گذشته تولیدکنندگان جوجه یکروزه گوشتی محصول خود را با قیمت هائی زیر قیمت تمام شده به فروش رسانده اند و از این بابت ، صنعت تولید جوجه گوشتی زیان هنگفتی را متحمل شده است.
مهربانی در نامه خود به وزیر جهادکشاورزی عنوان نمود: با توجه به موارد فوق ، تقاضا دارد به هر نحوی که مصلحت می دانند در خواست ضمانت بانکی را به دریافت چک و سفته تبدیل نموده ، تا پرورش دهندگان مرغ مادر بتوانند از این مزیتی که شرکت پشتیبانی قائل شده است استفاده نمایند.در غیر این صورت با توجه به کمبود نقدینگی احتمال می رود که تولیدکنندگان مجبور به حذف بخشی از گله ها زودتر از موعد مقرر گردند. بدین ترتیب، صنعت در سال آینده دچار معضلات و تلاطم های زیادی خواهد شد.

 
کلمات کلیدی استمهال
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com