درخرید تضمینی پول دامداران در کمتر از 2 هفته پرداخت می شود

درخرید تضمینی پول دامداران در کمتر از 2 هفته پرداخت می شود
قائم مقام معاون امور دام جهاد کشاورزی گفت : از فردا شیر با استاندارد 3.2 چربی ، 3 درصد پروتئین و با بار میکروبی کمتر از 100هزار ، با قیمت هر کیلوگرم 1440 تومان به صورت تضمینی خریداری می شود.
محمدرضا ملاصالحی با اشاره به اینکه "سازمان مرکزی تعاون روستایی"، به عنوان متولی خرید تضمینی شیر هشت نقطه را در کشور برای خرید تعیین کرده است ، افزود : مراکز خرید تضمینی شیر در مجاورت کارخانه های فرآوری و تبدیلی و تکمیلی است.
وی میزان خرید شیر را به صورت روزانه هزارتن، اعلام کرد و گفت : مراکز خرید تضمینی شیر در قطب های دامداری کشور مانند استان های تهران ، قزوین ، خراسان های جنوبی و رضوی زیر نظر کمیته ویژه خرید تضمینی فعال است.
قائم مقام معاون امور دام جهاد کشاورزی درباره چگونگی پرداخت وجه دامداران افزود :کارخانه های لبنی معمولاً پول دامداران را تا 2 ماه یا بیشتر از آن پرداخت می کنند و در این طرح قرار است پول دامدار در کمتر از دو هفته پرداخت شود.
ملاصالحی گفت : مراکز خرید شیر با کیفیت تعیین شده را خریداری می کنند و چنانچه درصد چربی، پروتئین و بار میکروبی شیر از استاندارد تعیین شده کیفیت بالاتری داشته باشد به دامدار وجه تشویقی پرداخت می شود .
وی ابراز امیدواری کرد اجرای طرح خرید تضمینی شیر قیمت این محصول راهبردی را در بازار به تعادل برساند .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com