دبیرخانه رفع مشکلات صنعت تولید مرغ در گیلان تشکیل می شود

دبیرخانه رفع مشکلات صنعت تولید مرغ در گیلان تشکیل می شود
مشاور و سرپرست حوزه استاندار گیلان از تشکیل دبیرخانه ای با هدف رفع مشکلات صنعت تولید مرغ در استان خبر داد.
محمد حسین طبرستانی راد در جمع برخی از مدیران و اعضای اتحادیه های تعاونی و صنوف مرغداران استان اظهارداشت: برای مدیریت رفع مشکل مرغداران باید یک کمیته تخصصی در کمترین زمان با محوریت جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مشاور اشتغال و کارگری و مدیر کل اقتصادی استانداری استانداری تشکیل و دبیرخانه آن در جهاد کشاورزی استان دایر شود.
وی همچنین اظهارداشت: برای رفع و پیگیری مسائل مرغداری های استان راهکارهای کوتاه مدت برای رفع مشکلات موقت و تصمیمات کلان در دراز مدت جهت رفع معضلات اساسی صنعت مرغداری های استان ارائه و عملی شود.
مشاور استاندار گیلان تاکید کرد: برای پیگیری و اتخاذ تصمیمات تکمیلی نسبت به رفع مشکلات مرغداری های استان باید تلاش مضاعف انجام شود.
وی افزود: با تفاهم و همدلی باید مسائل و مشکلات را پیگیری و نقاط مشترکی که بتواند بعنوان یک راهکار اساسی و اصولی برای رفع مشکل کوتاه مدت و بلند مدت مرغداری ها طرح و تصمیم گیری شود.
مشاور اقتصادی استانداری گیلان نیزدراین نشست گفت: با هدف سرو سامان دادن به وضعیت تولید کنندگان مرغ گوشتی نیاز به هماهنگی با همه تشکل های زیرمجموعه این صنعت است از اینرو باید پیگیری و تلاش های خود را بصورت جمعی و با اعضای اتحادیه های تولید کننده مرغ استان هماهنگ کرد.
در ادامه هر یک از اعضای جلسه نقطه نظرات خود را اعلام  و در خصوص واردات  بی رویه مرغ منجمد و توزیع آن در بازار، استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت های موجود تولید گوشت مرغ استان، کنترل حجم تولید گوشت مرغ در استان با توجه به اشباح بازار، پیگیری رفع مشکلات مرغداری های استان، حفظ اشتغال و تولید در واحدهای تولیدی این صنعت، طرح ساماندهی تولید مرغ گوشتی، برنامه ریزی برای مرغ های مازاد برمصرف، گنجاندن مرغ در سبد خانوار کارمندان، بررسی ظرفیت سردخانه های موجود در استان مورد بحث گفتگو قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
نظرات شما
  •  

    صفائیان-مرغدار گفت : ۹۰/۰۶/۳۱

    جلسه گذاشتین واسه حل مشکلات مرغداری گیلان؟مگه مرغداری مزرعه چای هست که فقط مختص گیلان باشه؟ حل مشکل مرغداری عزم ملی میخوادکه وجود نداره

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com