دامپزشکی در صدور مجوز مرغداری ها دقت نظر داشته باشد

دامپزشکی در صدور مجوز مرغداری ها دقت نظر داشته باشد

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در جلسه ستاد مبارزه با آنفولانزای حاد پرندگان در استان گفت: سازمان دامپزشکی در صدور مجوز برای مرغداری ها باید در راستای استانداردهای موجود مجوز صادر کند.
به گزارش موج، علی چراغیان افزود: پایه و اساس استان لرستان بر کشاورزی و دامپروری، گردشگری و صنعت گذاشته شده که کشاورزی و دامپروری عمده ترین بخش را در لرستان تشکیل داده است.
وی تصریح کرد: سازمان دامپزشکی به عنوان متولی باید گزارشی از عملکرد و ارزیابی مناسبی در خصوص مرغداری ها تهیه کند تا وضعیت استان نسبت به دیگر استان های کشور نیز سنجیده شود.
وی اظهار داشت: مرغداری های فاقد استاندارد های لازم می بایست اصلاح و بازسازی شوند و در غیر این صورت می بایست توسط سازمان دامپزشکی و با همراهی نیروی انتظامی از فعالیت این مرغداری ها جلوگیری شود.
رییس سازمان دامپزشکی استان لرستان نیز با اشاره به مرغداری های غیر استاندارد در استان گفت: بر اساس آمار، میزان خسارت مرغداری های استان در سال بسیار بالا بوده و این مهم ناشی از مرغداری های غیر استاندارد در استان است.
دکتر گودرزی شناسایی نقاط پرتراکم و پر خطر جهت احداث مرغداری ها، جابجایی طیور در استان ها و شهرستان ها، نظارلت بر جابجایی کودهای حیوانی و همچنین بازسازی واحدهای فرسوده و نظارت کامل بر مراحل جوجه ریزی و کشتار دام ها را از اقدامات جدی سازمان دامپزشکی استان لرستان عنوان کرد.

 
کلمات کلیدی مجوز مجوز پرورش
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com