دامپزشکان وظیفه سنگینی در سلامت جامعه بر عهده دارند

دامپزشکان وظیفه سنگینی در سلامت جامعه بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان گفت: دامپزشکی وظیفه سنگینی دارد چرا که باید گوشت سالم و حلال در اختیار مردم قرار دهد.به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل دامپزشکی استان سمنان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در سمنان برگزار شد، اظهار داشت: چند چیز بر سعادت و خوشبختی انسان تأثیر بسیاری دارد که پدر و مادر خوب یکی از آنهاست.
وی ادامه داد: دومین مورد، دوست است که می‌تواند انسان را به بیراهه بکشاند و یا او را به راه راست هدایت کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مورد سوم، غذاست که اگر سالم و پاک نباشد، سبب می‌شود انسان ناخواسته غذای حرام بخورد و مرتکب گناه شود و از نظر روحی نیز لطمه ببیند.
شاهچراغی بیان داشت: غذای انسان آنقدر اهمیت دارد که در بعضی از روایات آمده اگر کسی غذای حرام بخورد، نسل‌های آینده او نیز حرام‌خوار می‌شوند.
وی افزود: دامپزشکی وظیفه سنگینی دارد چرا که باید گوشت سالم و حلال در اختیار مردم قرار دهد و مردم باید قدر این سازمان را بدانند.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی کار فرهنگی هم انجام می‌دهد و باید آن را بیشتر کند چرا که اسلام با کارهای فرهنگی شناخته می‌شود و ایران نیز با نام اسلام در دنیا مطرح شده است.
شاهچراغی ادامه داد: وجود روحانیان آگاه در کشتارگاه‌ها که بر کار کشتار دام نظارت می‌کنند، سبب می‌شود تا مردم با خاطری آسوده فرآورده‌های گوشتی را مصرف کنند.
امام جمعه سمنان گفت: سازمان دامپزشکی در حقیقت سلامتی روحی و جسمانی به مردم هدیه می‌دهد

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com