دامداران مکلف به فروش شیر به‌کارخانجات بدون افزایش قیمت هستند

دامداران مکلف به فروش شیر به‌کارخانجات بدون افزایش قیمت هستند
مدیرکل تنظیم بازار وزارت صنعت با اشاره به اینکه هیچ دلیلی‌ برعدم فروش شیرخام به‌کارخانجات وجود ندارد،گفت: هیچ دلیلی برای افزایش قیمت‌ها وجود ندارد. سرویس: اقتصادی   تاریخ
علی اکبر پورکاوه ، با بیان اینکه همه ساله گلایه‌هایی میان تولیدکنندگان شیر خام و کارخانجات لبنی در خرید  شیر وجود داشت که امسال با رایزنی‌های انجام شده این مشکل برطرف گردیده است، اظهارداشت: براساس تفاهمات انجام شده باید هر آنچه واحدهای صنفی شیرخام تولید می‌کنند را کارخانجات محصولات لبنی خریداری نمایند.
وی با اشاره به اینکه با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نیاز مواد اولیه کارخانجات لبنی رفع و هیچ گونه دلیلی برای افزایش قیمت‌ها وجود ندارد، افزود: البته در همین مسیر کار تأمین نهاده‌های مورد نیاز واحدهای دامی نیز انجام شده است به نحوی که آنان تعهد دادند تمام شیر خام خود را به کارخانجات تحویل دهند.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تأمین ،توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت در ادامه اضافه کرد: اگر شیر واحدهای دامی بیش از نیاز کارخانجات باشد براساس پیش بینی های لازم شیر مازاد صرف تولید شیر خشک خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه قیمت شیر خام نیز در جلسات استانی مورد بررسی و تعیین خواهد شد، گفت:هیچ دلیلی بر عدم فروش شیر خام به کارخانجات برای اختلاف نظر در قیمت خریداری شده وجود ندارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com