دامداران معترض انگلیسی، صنایع تولید شیر این کشور را محاصره کردند

دامداران معترض انگلیسی، صنایع تولید شیر این کشور را محاصره کردند
صدها نفر از دامداران انگلیسی در اعتراض به کاهش قیمت تضمینی خرید شیر، چند مجتمع تولید شیر این کشور را محاصره کردند.
دامداران معترض در منطقه سامرست، لسترشایر و یورکشایر انگلیس از عصر دیروز با تجمع در مقابل مجتمع های تولید شیر، تلاش کردند از ورود شیر خام به این مجتمع ها جلوگیری کنند.
برخی از کشاورزان و دامداران انگلیسی با تراکتور و دیگر ماشین آلات کشاورزی در این حرکت اعتراضی شرکت کرده بودند.
دامداران انگلیسی به کاهش دو پنسی در قیمت خرید هر لیتر شیرخام توسط فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای این کشور معترض هستند و معتقدند که این کاهش قیمت دامداران را ورشکست می کند.
تشکل موسوم به 'کشاورزان و دامداران حامی اقدام عملی' که این حرکت اعتراضی را در شمال و جنوب انگلیس سازمان دهی کرده بود، تاکید کرده است که در صورت عدم توجه مسئولان و بویژه مدیران فروشگاه های بزرگ به قیمت شیر، این اعتراضات ادامه خواهد داشت.
مسئولان این تشکل صنفی تهدید کرده اند که در صورت ادامه کاهش قیمت ها، دامداران به جای تحویل شیر تولیدی خود به مجتمع های لبنیاتی، آن را دور خواهند ریخت.
اتحادیه ملی کشاورزان و دامداران انگلیسی موسوم به 'ان اف یو' نیز با حمایت از اعتراضات دامداران، تاکید کرد: کاهش قیمت خرید شیر، زندگی و فعالیت اقتصادی بیش از 27 درصد از دامداران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
دامداران انگلیسی تاکید دارند که افزایش قیمت خرید شیر نباید به مصرف کنندگان جز تحمیل شود بلکه فروشگاه های بزرگ باید اندکی از سودهای کلان خود را کاهش دهند و با قیمت های واقعی تر شیر تولیدی کشاورزان را خریداری نمایند.
تعدادی از دامداران معترض انگلیسی نیز هفته گذشته در مرکز شهر لندن تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات شان شدند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com