دامداران استان مازندران رو به ورشکستگی هستند

دامداران استان مازندران رو به ورشکستگی هستند
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وضعیت دامداران و مرغ داران مناسب نیست و بسیاری از آنها در حال ورشکستگی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدعلی مقیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی گفت: در مازندران باغداران و تولیدکنندگان به دلیل سوء مدیریت استانی و کشوری، در حال ورشکستگی هستند و شاهد به زندان رفتن بسیاری از آنها هستیم.
وی ادامه داد: مگر شاهد تحریم های ظالمانه نیستیم و مگر تنها راه برون رفت از این شرایط اجرای اقتصاد مقاومتی ونگاه به درون نیست پس چرا اقدامی در این زمینه صورت نمی گیرد؟
این نماینده با بیان اینکه دامداران با گرمازدگی و سرمازدگی مواجه شده بودند، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی تدبیری در این زمینه نداشت و یارانه دامداران را پرداخت نمی کند. مقیمی ادامه داد: در 2 دوره ضربه سنگینی به دامداران وارد شد و اکنون شاهد موضوع آنفولانزای مرغی در مرغ های سنتی هستیم. این موضوع را دامپزشکی اعلام کرده است و باعث خروج مرغ های سنتی از استان شده است. نماینده مردم بهشهر تأکید کرد: ممانعت از خروج مرغ های سنتی ضربه سنگینی به دامداران زده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com