دادستان نکا به دامداران این شهرستان هشدار داد

دادستان نکا به دامداران این شهرستان هشدار داد
دادستان عمومی و انقلاب نکا در پی وقوع چندین فقره سرقت دام در سطح این شهرستان ، روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای به شهروندان ، بویژه دامداران این منطقه هشدار داد.
فتح الله جعفری در این اطلاعیه که نسخه ای از آن برای ایرنا ارسال شد ، نوشت : اخیرا افرادی با به کار بردن شیوه ای خاص ، اقدام به سرقت احشام در سطح این شهرستان خصوصا در روستاها می کنند.
وی افزود : شیوه کار سارقان نیز به این صورت است که ابتدا احشام و صاحبان آن را شناسایی و در زمان خلوت ، ضمن غافلگیری ، با بستن دست و پای افراد اقدام به سرقت می کنند و با قرار دادن احشام در اتومبیل سواری ، بلافاصله از منطقه دور می شوند.
دادستان نکا از دامداران خواست تا با رعایت موارد پیشگیرانه ، متوجه رفت و آمدهای مشکوک باشند و این گونه موارد را فوری به پلیس و پاسگاه انتظامی و در صورت دسترسی نداشتن به آنها ، به پایگاه مقاومت بسیج روستاها اطلاع دهند تا اقدامات بعدی در این خصوص انجام شود.
نکا در حدود 20 کیلومتری شرق ساری ، مرکز مازندران ، واقع است.
این شهرستان به علت برخورداری از مناطق جنگلی گسترده ، مراتع کوهستانی و همچنین زمین های جلگه ای پهناورتر از دیگر شهرستان های مازندران ، از دامداری پررونق تر از سایر نقاط برخوردار است.
سرقت دام از دامداری های این شهرستان از یک سال پیش روند افزایشی به خود گرفت و از دامداری های دورافتاده ، بتازگی ، به دامداری های حاشیه روستاها و نقاط مسکونی رسیده است

 
کلمات کلیدی هشدار دامپزشکی هشدار
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com