خوردن گوشت حلال در پارلمان انگلیس ممنوع شد!

خوردن گوشت حلال در پارلمان انگلیس ممنوع شد!
خوردن گوشت حلال در پارلمان انگلیس ممنوع شد! ؛ سند سریا نیوز: « پارلمان بریتانیا تصمیم گرفته در دو تالار مجلس اعیان و عوام، درخواست گوشت حلال در رستوران های خود را نپذیرد.»
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ سریا نیوز به نقل از یک منبع انگلیسی نوشت: « پارلمان انگلیس به نمایندگان و اعیان مسلمان خود ابلاغ کرده که رستوران های پارلمان نمی توانند گوشت حیواناتی که به صورت اسلامی ذبح می شوند را عرضه کنند؛ به این دلیل که اکثر نماینده های غیر مسلمان پارلمان با روش ذبح اسلامی مخالف هستند.»
این خبرگزاری افزود: «خوردن گوشت حلال در رستوران های پارلمان که تعداد آنها بیش از 23 رستوران و تالار می باشد توسط نمایندگان پارلمان باعث عصبانیت برخی از آنها شده بود.»
"احمد" عضو اعیان پارلمان گفته به اعتقاد من انتخاب گوشت حلال باید در رستوران های پارلمان آزاد باشد.
درهمین زمینه روزنامه "میل آن ساندی" به نقل از سخنگوی مجلس اعیان و عوام گفته است که رستوران های پارلمان گوشت حلال را عرضه نخواهند کرد.
چندی پیش اعضای کلیسای انگلیس تاکید کرده بودند رواج خوردن گوشت حلال باعث انتشار قوانین دین اسلام در کل انگلستان خواهد شد.
لازم به ذکر است که سال گذشته همین روزنامه آشکار کرد که مدارس و بیمارستان ها و رستوران های انگلستان با گوشت حلال میهمانان خود را پذیرایی می کردند و کشتارگاه های معروف انگلستان از جمله ویتروس، مارکس، اسینسر، ساینسبوری و تسکو بدون اینکه مشتری ها بدانند گوشت حلال به مشتریان خود می فروختند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com