خودروهای حامل مواداولیه خوراک دام و طیور درمبداء بندرامام، ضدعفونی می‌شوند

خودروهای حامل مواداولیه خوراک دام و طیور درمبداء بندرامام، ضدعفونی می‌شوند

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان گفت: برای نخستین بار دراستان خوزستان، طرح ضدعفونی خودروهای حامل مواد اولیه خوراک دام و طیور شامل ذرت، جو و کنجاله سویا در مبداء ورودی بندرامام خمینی (ره) اجرا شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دکتر"محمدرضا حزبئی" اجرای این طرح را در راستای مبارزه با پیشگیری و کنترل بیماریهای مشترک بین انسان و دام و همچنین لزوم اعمال اقدام‌های بهداشتی و قرنطینه عنوان کرد.
وی افزود: دراین زمینه قراردادی با یک شرکت بخش خصوصی برای ضد عفونی خودروها منعقد شد و آموزشهای لازم به پرسنل و نحوه صحیح ضد عفونی خودروها توسط کارشناسان این اداره کل ارایه شده است.
حزبئی اظهارداشت: مقرر شده کلیه کامیونهای مربوط درمحل پایانه ضد عفونی و سپس باارایه گواهی لازم، مجوز ورود به گمرک بندر را برای حمل خوراک دام دریافت نمایند و پس از بارگیری، گواهی حمل "بهداشتی قرنطینه‌ای" برای آنها صادر می‌گردد.
مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون ‪۲۸‬ هزار و ‪ ۸۲‬کامیون درمحل پایانه بندرامام قبل ازبارگیری، ضدعفونی و مورد بازرسی بهداشتی و قرنطینه‌ای قرار گرفتند.
وی یادآور شد: در خصوص تامین اعتبار و تجهیزات مورد نیازازطریق سازمان دامپزشکی اقدام لازم به عمل آمده و این امر به صورت ترویجی آموزشی توسط این اداره کل صورت گرفته است

 
کلمات کلیدی حمل و نقل
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com