خلیلیان دستور توقف واردات مرغ را صادر کرد

خلیلیان دستور توقف واردات مرغ را صادر کرد
مدیر عامل اتحادیه ‌سراسری مرغداران کشور گفت: به دنبال درخواست مرغداران کشور و کافی بودن تولید داخل وزیر جهاد کشاورزی دستور قطع واردات مرغ را صادر کرد.
حسین مقدم‌نیا اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی برای حمایت از تولید داخل دستور قطع واردات مرغ را صادر کرده است. مدیر عامل اتحادیه‌سراسر مرغداران کشور افزود: دستور وزیر جهاد کشاورزی برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز ابلاغ شده است. 
وی گفت: این تصمیم به دنبال درخواست تولید کنندگان مبنی بر کافی بودن تولید مرغ داخل صورت گرفت. مدیر عامل اتحادیه ‌سراسری مرغداران کشور تصریح کرد: این اقدام وزیر جهاد کشاورزی رشد و بالندگی صنعت مرغ کشور را به همراه خواهد داشت.
(I.T.P) : اما چندی پیش در زمان جمع شدن مرغداران در روبروی وزارت بازرگانی، جناب آقای ترکاشوند - معاونت امور دام - و جناب آقای دولت - رئیس شرکت پشتیبانی امور دام - صراحتا اعلام کرده بودند که به هیچ وجه مرغ به ایران وارد نمی شود و پس از آن هم هیچ منبع خبری، به صورت رسمی اعلام نکرد که گوشت مرغ در حال واردات می باشد.
دستور آقای وزیر اگر بنا به درخواست اتحادیه سراسری مرغداران کشور صورت گرفته، باید پرسید که چرا تا امروز که دهها بار این درخواست به صورت نامه برای شما، برای وزارت بازرگانی و برای ریاست جمهوری ارسال شده بود، اقدام و یا دستوری صادر نکرده بودید؟ چرا الان؟
نوش دارویی که پس از مرگ مرغدار به دست مرغدار برسه، به درد نمی خوره. در زمان های بحران لطفا اقدامی عاجل فرمایید.
 
نظرات شما
  •  

    saeed گفت : ۹۰/۰۹/۰۵

    ای بابا چقدر ما ها خوش باوریم هنوز مرغدار ترکیه ای و برزیلی اعلام نکرده که مرغ زیاد داریم همین که اعلام کنن که مرغ دارن آقای وزیر دستور واردات را دوباره صادر می کنه
    پس فکر نکن که نوش دارو هست دل خوشحال کنک هست

    پاسخ...
  •  

    احمد پور گفت : ۹۰/۰۹/۰۷

    خوب حالا دستوری که صار کردید قراره اجرا بشه ؟ با وجود اینکه مرغدارا رو بیچاره کردید و یک سری کله گنده و دلال بردند و خوردند و مرغدارها رو بیچاره کردند ولی اگر واقعا این دستور هم مثل بقیه حرفاتون حرف (!) و (!) نباشه و واقعا عملی بشه باعث خوشحالیه . یعنی اگر دروغ نباشه ما از این به بعد نباید مرغهای کشورهای دیگه رو توی مغازه ها ببینیم دیگه درسته ؟ امیدوارم شاهد ادامه فروش این آت و آشغالهای برزیل و ترکیه و ... به بهانه واردات قاچاق نباشیم که دیگه خیلی بهانه ضایعیه به خدا .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com