خرید مرغ مازاد مرغداران آذربایجان شرقی

خرید مرغ مازاد مرغداران آذربایجان شرقی

خریداری مرغ مازاد مرغداران آذربایجان شرقی، ساماند‌های هفت گلزار شهدا، مرمت 40 مدرسه مرند در قالب طرح هجرت و ... از اهم اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اداره‌ کل پشتیبانی امور دامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: مرغ مازاد مرغداران استان به قیمت مصوب دولتی هر کیلو 2 هزار و 500 تومان خریداری می‌شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: ذخیره‌سازی به موقع و توزیع مرغ ذخیره شده به بازار قبل از آغاز ماه مبارک رمضان باعث کاهش قیمت مرغ در این ماه شد.
رضا خدایی افزود: با کاهش قیمت مرغ در بازار به زیر قیمت تمام شده، اداره‌ کل پشتیبانی امور دام، خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان را به صورت کارتنی منجمد آماده طبخ به نرخ هر کیلوگرم 2 هزار و 500 تومان آغاز کرده و با خرید تضمینی مرغ مازاد، عرضه گوشت مرغ منجمد برای مصرف‌کنندگان در استان متوقف شد.
وی ادامه داد: خرید مرغ از طریق اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و مرغداران انجام می‌شود و میزان خرید به وضعیت بازار و مقدار مازاد تولید مرغ در استان بستگی دارد و مرغ خریداری شده با رعایت استاندارد و با نظارت اداره ‌کل دامپزشکی و ناظران کنترل کیفی پشتیبانی امور دام انجام می‌گیرد.

 
کلمات کلیدی خرید تضمينی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com