خرید رای مردم عراق با مرغ منجمد

خرید رای مردم عراق با مرغ منجمد

برخی از کاندیداهای انتخابات سراسری عراق در حالی که چند روز بیشتر به انتخابات باقی نمانده است تلاش دارند با برخی کالاها و برگزاری میهمانی‌های بزرگ، آرای مردم عراق را بخرند.
به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست " در گزارشی درباره انتخابات عراق نوشت: در حالی که کمتر از یک هفته تا انتخابات عراق باقی مانده است برخی کاندیداها با روغن سرخ‌کردنی، برنج، مرغ منجمد، پتو، اسباب‌بازی، تجهیزات ورزشی، پول نقد و حتی اسلحه تلاش دارند آرای مردم عراق را بخرند.
برخی از کاندیداها برای کسب آرای مردم میهمانی‌های بزرگی برپا کرده‌اند و در این میهمانی‌ها غذاهای متنوعی ارائه می‌شود.
"طارق الهاشمی " یکی از معاونین رئیس جمهور عراق، جمعه گذشته در بغداد و در منطقه "الاعظمیه " میهمانی بزرگی برگزار کرد.
"ملک عبدالوهاب " یکی از رای‌دهندگان عراقی است که در میهمانی بزرگ طار ق الهاشمی شرکت کرده و تکه‌ای کیک را از روی بی‌میلی بر می‌دارد تا میل کند.
وی گفت: این [کیک] خوب است امتحانش کنید، من فکر می‌کنم به هاشمی رای می‌دهم اما اگر کاندیدای دیگری چیز بهتری به من بدهد من به او رای می‌دهم. چون بعد از آنکه، آنها انتخابات را برنده شوند ما دیگر هرگز آنها را نخواهیم دید و یا چیز دیگری از آنها دریافت نخواهیم کرد، بنابراین برای من مهم نیست، من به هر کسی که چیز بیشتری به من بدهد رای می‌دهم.
انتخابات پارلمانی عراق پس از سقوط رژیم بعث سابق برای دومین بار است که برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری این انتخابات هفتم مارس (16 اسفند ماه) است.

 
کلمات کلیدی انتخابات
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com