خرید تضمینی شیرخام تا پایان تیر ادامه دارد

خرید تضمینی شیرخام تا پایان تیر ادامه دارد
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه خرید تضمینی شیرخام تا پایان تیرماه ادامه دارد، گفت: نرخ خرید شیرخام توسط کارخانجات صنایع لبنی تغییری نکرده و نرخ متوسط کشوری آن حدود ۱۱۵۰ تومان است.
سعید سلطانی سروستانی با بیان اینکه خرید تضمینی شیرخام تا پایان تیرماه ادامه دارد، اظهارداشت: ما از وزیر جهادکشاورزی تقاضای تمدید اجرای این طرح را کرده‌ایم و همچنان منتظر دستور وی در این زمینه هستیم.
وی، میزان خرید تضمینی شیرخام را از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از  ۱۵۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: از این میزان شیر خریداری شده، ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن شیرخشک تولید شده است، ضمن اینکه شیرخشک تولیدی به تدریج صادر می‌شود.
سلطانی درباره نرخ خرید شیرخام از دامداران توسط کارخانجات صنایع لبنی اظهارداشت: نرخ خرید شیرخام هنوز تغییری نکرده و متوسط کشوری آن حدود ۱۱۵۰ تومان است.
این مقام مسئول، حداکثر قیمت شیرخام خریداری شده توسط کارخانجات صنایع لبنی را ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ تومان عنوان و اضافه کرد: شیرخام ممتاز و باکیفیت با نرخ یادشده از دامداران خریداری می‌شود و دستورالعمل خرید شیرخام به قیمت ۱۴۴۰ تومان با وجودی که دستور آن از سوی دولت صادر شده همچنان اجرایی نشده است. ‌‌

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com