خرید تضمینی 2360 تومانی مرغ زنده را پیگیری می‌کنیم

خرید تضمینی 2360 تومانی مرغ زنده را پیگیری می‌کنیم
صادق خلیلیان درباره حمایت‌های دولت از چایکاران و تولید چای اظهار داشت: چای خشک تولید کارخانه‌ها را بخش خصوصی خریداری کرد و برای اولین بار چای مازادی که روی دست دولت بماند و به صورت چای سنواتی درآید، نداشتیم.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: سازمان چای در جهت حمایت از چایکاران در تمام مراحل فرآوری چای فعال است. تمام افراد دست اندرکار مرتبط با چای اعم از چایکاران و کارخانجات مرتبط باید مورد حمایت قرار گیرند چرا که چای یک نوشیدنی مورد علاقه و استفاده مردم است و به همین دلیل بروی فرآوری آن باید کار خوبی صورت گیرد تا مردم چای ایرانی را به خوبی مصرف کنند.
وی خاطر نشان کرد: با اقداماتی که از سال قبل آغاز شده و امسال هم ادامه دارد، کیفیت چای افزایش پیدا کرده است. در گذشته از مجموع خرید برگ سبز چای تنها 14 درصد درجه یک بود اما امسال این رقم به حداقل 31 درصد افزایش پیدا کرده است. این نشان دهنده افزایش کیفیت خرید برگ سبز چای از کشاورزان است.
وزیر جهاد کشاورزی افزود: به همان نسبت هم پول بیشتری به کشاورزان پرداخت شده است زیرا قیمت برگ سبز درجه یک تقریبا دو برابر درجه دو است و همین نشان دهنده توجه ویژه دولت به موضوع چای است.
خلیلیان ادامه داد: با اقداماتی که آغاز شده و ادامه دارد و به ویژه فرآوری به سمتی خواهیم رفت که چای ایرانی با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و آنها رغبت بیشتری برای خرید آن داشته باشند.
وی همچنین درباره قیمت خرید مرغ زنده از مرغداری ها نیز گفت: قیمت مرغ زنده از نظر هزینه تمام شده 2360 تومان تعیین شده که به وزارت بازرگانی سابق به عنوان متولی تنظیم بازار و خرید مرغ مازاد از مرغداران، ابلاغ شده است.
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: این موضوع را پیگیری می کنیم که همان قیمت اعمال شود و امیدواریم شرکت پشتیبانی و امور دام که الان تحت پوشش وزارتخانه جدید صنعت، معدن و تجارت است، هر چه سریع تر به خرید ذخیره سازی مرغ اقدام کند تا مرغ مازاد را جمع آوری کنیم و قیمت ها در بازار متعادل شود.
 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار اسلام شهر گفت : ۹۰/۰۶/۳۱

    با تشکر از وزیر محترم جهاد کشاورزی.ما مرغداران فقط در امر تولید مرغ تخصص داریم واز امور کشتارگاه اطلاعی نداریم .
    لذا وزارت جهاد درخواست داریم با قدرت به کمک مرغداران بیاید .وما را از دست سودجویان که میخواهند مرغ منجمد شده را ازما کیلویی 29000ریال بخرند وبه جای پول ذرت وسویا به هر قیمت به ما بفروشند ما باید هزینه های جاری را ازکجا تامین کنیم ؟از فروش ذرت با سویا؟
    ایا اخر ماه به کارگران میتوانیم بگوییم برو 3ماه دیگه بیا به جای پول ذرت بگیر؟؟

    پاسخ...
  •  

    saeed گفت : ۹۰/۰۶/۳۱

    به خدا اگه دروغ هم نگویید طوری نمی شه این چند سال باقی مانده از دوره وزارت طی می شه می ره نیازی نیست که اینهمه دروغ سر هم کنی هی توپ را بفرستی تو زمین وزارت بازرگانی بعد هم اونم توپ رو بفرسته تو زمین شما خیالتون راحت باشه این جماعت مرغدار هیچ کاری نمی کنن بازم جوجه ریزی می کنن مرغ را هم به قیمت 1750 تومان می فروشن دیگه لازم نیست که شما خاطره خودتون رو مشوش کنی

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com