خرید بیش از 1000 تن شیر از دامداران قزوین

خرید بیش از 1000 تن شیر از دامداران قزوین
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از خرید بیش از یک هزار تن شیر از دامداران این استان خبر داد.
یوسف جلوخانی در قزوین اظهار کرد: در راستای خرید تضمینی شیر از دامداران بیش از یک هزار و 10 تن شیر از دامداران این استان خریداری شده است.
وی افزود: بر اساس مصوبه دولت از تیرماه سال جاری شیر خام با قیمت هر کیلو یک هزار و 440 تومان تصویب شد اما از آن زمان تاکنون صنایع لبنی از خرید شیر با این قیمت امتناع کردند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به خرید شیر مازاد دامداران از سوی تعاون روستایی ادامه داد: علاوه بر این به منظور حمایت از تولیدکنندگان، سازمان تعاون روستایی موظف به خرید شیر مازاد با قیمت مصوب شده است.
جلوخانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهداف اجرای این طرح بیان کرد: رقابتی کردن قیمت شیر تولیدی هدفی است که در اجرای طرح یاد شده مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از انعقاد قرارداد با یک کارخانه لبنی به منظور تبدیل شیرهای خریداری شده به پودر خشک خبر داد.
به گفته این مقام مسئول طرح خرید تضمینی شیر از دامداران در استان قزوین به همراه شش استان قم، خراسان رضوی،خراسان جنوبی، اردبیل و تهران در حال اجراست.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com