خدمات دامپزشکی در ارتقای اقتصاد روستاییان تاثیرگذار است

خدمات دامپزشکی در ارتقای اقتصاد روستاییان تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، علی نجاری در دیدار با مدیر دامپزشکی شهرستان عجبشیر این شهرستان همچنین نقش دامپزشکی را در کنترل بیماری‌های مشترک بسزا دانست و این را در ارتباط تنگاتنگ با بهداشت عمومی جامعه توصیف کرد.
وی اعلام کرد: عملکرد شبکه دامپزشکی این شهرستان خوب و از این‌رو جا دارد از همکاران این اداره به دلیل خدمتگذاری بهینه به مردم تشکر کرد.
بهردا زندیه، مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز در دیدار با فرماندار شهرستان عجبشیر ضمن اشاره به افق‌های پیش روی دامپزشکی که همان حفظ سرمایه‌های دامی کشور و ارتقا سطح بهداشت عمومی جامعه است، از حمایت‌های فرماندار از شبکه دامپزشکی این شهرستان تشکر کرد.
وی اداره کل خدمات دامپزشکی در تأمین بهداشت عمومی جامعه از طریق نظارت بر کلیه مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی را مهم و خطیر دانست و گفت: برای شناساندن هرچه بیشتر فعالیت‌های کارشناسان دامپزشکی که همان سربازان گمنام سلامت هستند، نیازمند ایجاد ظرفیت‌های بالا و مناسب از طریق رسانه ملی (صدا و سیمای استان) است.
زندیه، قول مساعد از اختصاص ساختمان اداری برای این اداره در فاز اول مجتمع اداری شهرستان عجبشیر را در این دیدار داد.
وی اظهار داشت: با توجه به رویکرد دولت و نظام اسلامی در راستای گسترش خدمات در نقاط محروم و شهرستان‌ها، اداره کل دامپزشکی استان پیرو اجرای سیاست‌های فوق و نیز اجرای موفق سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور برای حفظ و حراست از سرمایه دامی و ارتقای سلامت و بهداشت عمومی، همچنین امنیت غذایی تلاش می‌کند تا ضمن دستیابی به اهداف فوق در ارائه خدمات به تولیدکنندگان، دامداران و اقشار مختلف جامعه پیش‌رو باشد.
 

 
کلمات کلیدی خدمات دامپزشکی روستا
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com