خانه شیر در ایران تشکیل می‌شود

خانه شیر در ایران تشکیل می‌شود

سید موسی رهنمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه دامداران در تحویل شیر خام به کارخانه‌ها مشکل دارند، بیان داشت: کارخانه‌ها شیر را از دامداران تحویل نمی‌گیرند و آنان نیز مشکلاتی را مبنی به شیر مازاد ارائه شده توسط دامداران بیان می‌کنند.
رئیس هیئت مدیره مجمع هماهنگی تشکل‌های بخش کشاورزی کشور تصریح کرد: با اضافه شدن 100 تومان به ازای هر شیر یارانه‌ای شاهد افزایش حجم شیر توزیع شده در بین مردم و سطح استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: این اقدام موجب شده صف‌های طولانی در خیابان‌ها را که منظره‌ای زشت ایجاد کرده بود برطرف کند و از طرفی سبب حفظ عزت نفس مشتریان شیر شود.
وی با انتقاد از اینکه مصرف شیر در کشور پایین است و باید برای آن تبلیغ شود، گفت: در حال حاضر مصرف شیر در ایران یک دوم مصرف شیر دنیا است.
رهنمایی با اشاره به اینکه مقرر شده به ازای افزایش قیمت 100 تومان برای هر پاکت شیر یارانه‌‌ای 200 تن شیر افزایش یابد، ادامه داد: مسئولان درصدد هستند هر چه زودتر برای افزایش حجم این مقدار شیر اقدام کنند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته جلسات متعددی با مسئولان کشوری، وزرای مربوطه و مجلس در ارتباط با مشکلات موجود در صنعت دامپروری و تولید شیر انجام شده، افزود: مقرر شده خانه شیر ایران تشکیل شود.
رئیس هیئت مدیره مجمع هماهنگی تشکل‌های بخش کشاورزی کشور ادامه داد: برای خانه شیر سه نفر از طرف دامداران و سه نفر از طرف کارخانه‌های لبنی حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه تشکیل خانه شیر بسیار تاثیرگذار در زمینه در تولید، مصرف و فرآوری بسیار موثر است، بیان داشت: دریافت قیمت تمام شده به علاوه سود متعارف از درخواست‌های تولیدکنندگان شیر و دامداران است.

 
کلمات کلیدی شیر خانه شیر
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com