حکم عزل مدیرانی که در تعدیل قیمت گوشت همکاری نکنند، صادر می‌شود

حکم عزل مدیرانی که در تعدیل قیمت گوشت همکاری نکنند، صادر می‌شود

استاندار تهران از تشدید مبارزه با مواد مخدر صنعتی و جدید، خبر داد و گفت: روند مبارزه با برخی از بزه‌کاری‌ها و برخی اقداماتی که امنیت اجتماعی تهران را به مخاطره می‌انداخت رو به بهبودی است و آمارها و نظرسنجی حاکی از آن است که نیروی انتظامی نسبت به افزایش امنیت اجتماعی توفیقاتی را کسب کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،"مرتضی تمدن" روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه قیمت گوشت دیگر افزایش پیدا نمی‌کند، افزود: برای کاهش قیمت گوشت قرمز، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه مستقیم گوشت را در شهر تهران و به دنبال آن در شهرستان‌ها دایر می‌کنیم.
استاندار تهران اضافه کرد: در حال حاضر در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند شهروند، گوشت قرمز مازاد توزیع می‌شود؛ این در حالی است که تعداد دیگری مراکز عرضه مستقیم گوشت قرمز نیز ایجاد خواهد شد.
تمدن تصریح کرد: در حال حاضر حدود 9 مرکز عرضه گوشت در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال شده‌اند که دیگر مراکز نیز در روزهای آینده فعال خواهند شد، به طوری که در حال حاضر مکان‌های مورد نظر به این منظور در حال شناسایی است.
تمدن هدف استانداری از ایجاد مراکز جدید را متوقف کردن روند افزایش قیمت گوشت ذکر کرد و یادآور شد: بدین ترتیب انتظار می‌رود منحنی قیمت گوشت کاهش یابد.
استاندار تهران در ادامه از افزایش واردات گوشت به استان تهران به دلیل وجود بیماری تب برفکی و همچنین کاهش کشتار خبر داد و در این رابطه اظهار کرد: مجوز واردات گوشت از 4 کشور صادر شده است و به واردات کنندگان اجازه داده‌ایم تا گوشت گرم و سرد وارد کنند، این درحالی است که مدیرانی که در تعدیل قیمت گوشت همکاری‌های لازم را نداشته باشند، عزل می‌شوند.
تمدن همچنین از ذخیره سازی مواد پروتئینی، گوشت سفید و قرمز برای ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: کار ذخیره‌سازی مواد پروتئینی و گوشت برای ماه مبارک رمضان آغاز شده است و بدین منظور طوری پیش می‌رویم تا در ماه مبارک رمضان در امر تأمین مواد پروتئینی مشکلی نداشته باشیم.
وی از تشدید مبارزه با مواد مخدر صنعتی و جدید، خبر داد و گفت: روند مبارزه با برخی از بزه‌کاری‌ها و برخی اقداماتی که امنیت اجتماعی تهران را به مخاطره می‌انداخت رو به بهبودی است و آمارها و نظرسنجی حاکی از آن است که نیروی انتظامی نسبت به افزایش امنیت اجتماعی توفیقاتی را کسب کرده است.
تمدن در مورد آغاز مطالعات ایجاد شهر سلامت اذعان داشت: به مشاوران ذیربط دستور داده شده است تا برای مکان‌یابی این شهرها اقدام کنند و در حال حاضر مشاوران در حال مکان‌یابی هستند.

 
کلمات کلیدی قیمت گوشت قرمز عزل
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com