حمل و نقل مرغ به آذربایجان غربی آسان می‌شود

حمل و نقل مرغ به آذربایجان غربی آسان می‌شود
شهرام دیلمقانی اظهار داشت: با توجه به کمبود مرغ در استان مکاتبات لازم انجام گرفته تا مرغ از سایر استان‌ها وارد آذربایجان غربی شود.
وی با بیان اینکه حمل و نقل مرغ به استان‌های پرتردد ممنوع است، تصریح کرد: در حال حاضر با وجود مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد به دلیل بالا بودن قیمت مرغ در سایر استان‌ها شاهد هستیم مرغ خوی به تبریز صادر می‌شود که برای جلوگیری از این موضوع ممنوعیت خروج مرغ از استان صادر شده است.
این مسئول با اشاره به حجم جوجه‌ریزی، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز مصرف 2 برابر زمان عادی است و در حال حاضر مصرف به 300 تن رسیده است.
دیلمقانیی با بیان اینکه کشتارگاه‌ها در هفته اخیر نتوانسته‌اند مرغ را از داخل استان تهیه کنند، گفت: نیاز تقریبی واحدهای مرغ را باید در استان تبیین کنیم.
وی اعلام کرد: عملکرد کشتارگاه‌ها زمانی است که بتوانند مرغ را تهیه کنند در حالی که مرغ در استان با کمبود مواجه است کشتارگاه‌ها نیز به خوبی نمی‌توانند ما را یاری رسانند.
این مسئول اعلام کرد: باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود تا در ماه‌‌های آینده با افزایش شدید قیمت‌ها و یا کمبود مرغ در بازار مواجه نشویم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com