حمل سراسری 280هزار تن کنجاله سویای وارداتی و مقادیری ذرت و جو

حمل سراسری 280هزار تن کنجاله سویای وارداتی و مقادیری ذرت و جو
حمل گسترده 280هزار تن کنجاله سویای وارداتی و مقادیری ذرت و جو به سراسر کشور توسط شعبه بندر امام خمینی (ره) شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در حال انجام است.
عباس گلفام مدیر شعبه بندر امام خمینی (ره) با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از 31 خرداد ماه سال جاری، حمل گسترده سویای وارداتی به سراسر کشور جهت انبارهای پشتیبانی امور دام کشور(وزارت جهاد کشاورزی) از طرف وزارت صنعت و معدن و تجارت کشور به شعبه بندر امام خمینی (ره) شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس واگذار شد.
عباس گلفام افزود: میانگین حمل روزانه شعبه بندر امام خمینی (ره)5 هزار تن می باشد که تا کنون بالغ بر 280 هزار تن حمل توسط ناوگان حمل و نقل این شعبه با موفقیت انجام شده است.
همچنین این گزارش می افزاید:ابوالفضل محمدی مدیر برنامه ریزی حمل تشریح کردبا توجه به ااینکه مقرر شده است کلیه نهاده‌های دام و طیور به ویژه کنجاله سویای وارداتی صرفا از طریق شرکت پشتیبانی امور دام کشور جذب و توزیع شود و واردکننده کنجاله ذرت و سویا، کالای خود را از طریق گمرک بندرعباس ترخیص کرده؛ شعبه بندر امام خمینی (ره) شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس توانسته است علاوه بر حمل محموله سویای وارداتی میزان 8 هزار و 700 تن جو نیز حمل کند و در عین حال به حمل محموله ذرت نیز اقدام کرده است.
لازم به ذکر است حمل و نقل کنجاله سویا باید توسط وسایط نقلیه مجاز مورد تأیید سازمان دامپزشکی کشور انجام گرفته ودارای گواهی بهداشتی حمل از طرف شبکه دامپزشکی شهرستان مربوطه باشد که این موضوع، جذب کامیون برای حمل این کالای اقتصادی را با مشکل روبرو می کند ولی شعبه بندر امام خمینی (ره) توانست بر این موضوع فائق آید و روند موفق فعالیت حمل همچنان ادامه دارد.

 
نظرات شما
  •  

    llu گفت : ۹۱/۰۵/۱۱

    اگر چنين بود كنجاله سويا خريداري شده 1/3/91 بار شده بود.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com