حمایت مالی کمپانی مرغداری Doux از مرغداران فرانسه

حمایت مالی کمپانی مرغداری Doux از مرغداران فرانسه
کمپانی بزرگ مرغداری فرانسوی Doux در نظر دارد با حمایت مالی از مرغداران در تأسیس ساختمان های مرغداری جدید و مدرن سازی تجهیزات به آنها کمک کند . 
کمپانی بزرگ Doux که عرضه کنندۀ مرغ منجمد است، در سال 2012 میلادی در آستانۀ ورشکستگی بود اما اکنون در وضعیت خوبی به سر می برد. بخشی از این کمپانی در مالکیت شرکت صنایع غذایی Munajem عربستان سعودی است که در ضمن از بزرگترین مشتریان این کمپانی هم هست.
رئیس هیئت مدیرۀ این کمپانی در جلسۀ دیدار با مرغداران اذعان داشت : "تولیدات ما به 18 هزار تن در ماه می رسد که رقم بی نظیری است. ما با حداکثر ظرفیت تولید خود مشغول به کار هستیم و در نظر داریم امسال 12 درصد رشد داشته باشیم." 
آقای Marion رئیس هیئت مدیرۀ کمپانی مرغداری Doux اذعان داشت : "ما علاقمند به مشارکت مرغداران در موفقیت خود هستیم بنابراین بهای گوشت مرغ خریداری شده از مرغداران را به ازای هر تن 11 یورو افزایش می دهیم و بسته به عملکرد نهایی این کمپانی در پایان سال ،به 350 کمپانی زنجیره ای مرغداری پاداشی تا سقف 8 یورو / تن دریافت اعطا خواهد شد. در نهایت، کمپانی Doux به منظور حمایت از مرغدارانی که تصمیم به سرمایه گذاری در تجارت ما دارند، 2 میلیون یورو در سال کمک و پشتیبانی به عمل می آورد."  
  

 
نظرات شما
  •  

    دکتر قاسم زاده گفت : ۹۴/۰۲/۱۶

    به این میگن زنجیره سازی، یک شرکت مثل «دو» مرغداران زیادی را تحت حمایت خود داشته، قیمت خرید را برای افزایش توان آنها تنظیم کند نه اینکه طبق نسخه وزارت جهاد یک مرغ مادر سه واحدی کارخانه جوجه کشی، چند واحد گوشتی و یک کشتارگاه داشته باشد و حتی نتواند قیمت را در یک روستا تنظیم کند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com