حمایت بانک اتحادیۀ اروپا از صنایع کشاورزی اوکراین

حمایت بانک اتحادیۀ اروپا از صنایع کشاورزی اوکراین
"بانک اروپایی توسعه و بازسازی" به منظور رشد و توسعۀ بیشتر، همکاری خود را با گروه کشاورزی MHP اوکراین جدی تر ساخته است .
"بانک اروپایی توسعه و بازسازی" برای برترین تولید کنندۀ اوکراینی MHP ، تسهیلات جدید اخذ وام در نظر گرفته و در مجموع اعتبارات مالی این کمپانی را به 100 میلیون دلار رسانیده است . این اعتبار مالی به منظور توسعۀ بیشتر و تنوع بخشیدن به تولیدات کشاورزی این کمپانی در نظر گرفته شده است .
کمپانی MHP Groups که در سال 1998 تأسیس شد، یکی از مهمترین کمپانی های تولید کنندۀ خوراک / نهاده و گوشت مرغ با چرخۀ تولید زنجیره ای (اینتریگیت) است که طی این 15 سال کاملاً بر روی رشد و تولیدات پایدار خود متمرکز بوده است و در نظر دارد تولیدات خوراک خود را در هر دو کشور اوکراین و روسیه بالا ببرد . شرکت تابعۀ MHP در روسیه به نام Voronezh Agro در زمینی به مساحت 40 هزار هکتار قرار گرفته و ظرفیت انبار غلات آن در مجموع به 200هزار متر مکعب می رسد.
Gilles Mettetal مدیر بانک اروپایی توسعه و بازسازی افزود : " از اینکه حامی MHP Group هستیم بسیار خرسندیم چرا که از آغاز همکاری در سال 2010 میلادی شاهد رشد و پیشرفت در این گروه بودیم."
"بانک اروپایی توسعه و بازسازی" بزرگترین سرمایه گذار در اوکراین محسوب می شود که تا اول سپتامبر 2013 بیش از 6 / 8 میلیارد پوند (6 / 11 میلیارد دلار) در 327 پروژه در اوکراین سرمایه گذاری کرده است .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com