حمایت از دامدار از اختیار سازمان بازرگانی خارج است

حمایت از دامدار از اختیار سازمان بازرگانی خارج است
رییس سازمان بازرگانی خوزستان با بیان این‌که پرداخت یارانه شیر به دامداران به ستاد هدفمندی یارانه‌ها مربوط می‌شود و ارتباطی به سازمان بازرگانی ندارد، گفت: اگر چه بسیاری از دامداری‌های استان به تعطیلی کشیده شدند اما حمایت از دامدار از اختیار سازمان بازرگانی خارج است زیرا اعتباری به این منظور به سازمان داده نمی‌شود.
محمدحسین چراغی عنوان کرد: با وجود آنکه حدود 2 ماه از زمان حذف یارانه شیر می‌گذرد و تمام مشکلات و مسایل دامداران و کارخانجات شیر به ستاد هدفمندی یارانه‌ها گزارش شده، باید منتظر تصمیم‌گیری این ستاد در خصوص یارانه شیر باشیم تا از دامداران یا بخش تولید حمایت شود.
وی با بیان این‌که سازمان بازرگانی در این زمینه مسئول نیست و تنها مجری پرداخت یارانه‌ نقدی شیر به کارخانجات بوده است، تصریح کرد: با حذف یارانه شیر، دیگر اعتباری در اختیار سازمان قرار نمی‌گیرد که از تولیدکنندگان شیر حمایت کند.
رییس سازمان بازرگانی خوزستان با تاکید بر این‌که کارخانجات استان حق هیچ‌گونه افزایش قیمتی به جز 10 درصد قبلی با مجوز سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را ندارند، خاطرنشان کرد: البته مسئولیت سازمان در رابطه با کارخانجات داخلی استان است که در صورت تخطی از قیمت مجاز و افزایش قیمت‌ها بدون مجوز با آن‌ها برخورد می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com