حداکثر قیمت مرغ شب عید؛ ۶۳۰۰ تومان

حداکثر قیمت مرغ شب عید؛ ۶۳۰۰ تومان
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران گفت: قیمت مرغ برای شب عید به بیش از ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ تومان نخواهد رسید.
مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت مرغ از بیستم بهمن‌ماه به بعد با کاهش بیشتری همراه خواهد بود، اظهار داشت: برای اسفندماه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و برای شب عید نیز قیمت این کالا به بیش از ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ تومان نخواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه قیمت ماهی نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است، افزود: طبیعتا قیمت ماهی در شب عید بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که علت این امر نیز افزایش تقاضا است.
یوسف‌خانی اضافه کرد: مردم همه خرید خود را به شب عید موکول می‌کنند و طبیعی است با افزایش حجم تقاضا برای ماهی قیمت آن نیز گران شود ضمن اینکه این گرانی ربطی به تولید و صید ندارد و تنها به دلایل مذکور است.
به گفته وی، درحال حاضر قیمت انواع ماهی دربازار نیز به شرح زیر است: شیر جنوب ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، کپور ۱۴ هزار تومان، قزل‌آلا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرنیزه‌ای ۱۳ هزار تومان، تیلاپیا ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، آمور جنوب ۲۲ هزار تومان، آزاد دزفولی ۷ هزار تومان و حلوای سیاه ۱۸ هزار تومان.
 
کلمات کلیدی شب عید قیمت مرغ عید
نظرات شما
  •  

    نوری گفت : ۹۳/۱۱/۱۴

    پس اقای محترم لطف کن قیمت جوجه که الان شده قطعه ای 1900 تومن رو کنترل کن و برسون به 700 تومن بعد نطق کنین باز چوب رو رو گذاشتین رو سر ما مرغدارها

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    kamran گفت : ۹۳/۱۱/۱۵

    اخه به کی بگیم غلط خوردیم مرغدار شدیم.میلیارد ها تومان پول ریختیم تو بیابونها.فقط هم ضرر میدیم و اونوقت هر ننه قمری هم میاد اورد ناشتا میده.

    پاسخ...
  •  

    کاوه گفت : ۹۳/۱۱/۱۵

    آقای یوسف خانی پایین آوردن قیمت در شرایطی که صدوپنجاه هزار تن ذخیره داری هنر نیست و یه بچه هم سرجای شما بزاری اینکار و ميتونه انجام بده ، هنر آینه که بر اساس قیمت تمام شده با جوجه هزارو نهصد تومانی بتونی در حدی به بازار تزریق کنی که یه سود ناچیزی هم برای مرغدار بدبختم بمونه

    پاسخ...
  •  

    مرغدار تنها گفت : ۹۳/۱۱/۱۵

    سلام
    جناب یوسف خانی شما با چه معیاری میسنجی که میفرمایید قیمت مرغ پایین بیاد من نمیدونم شما نماینده ما هستین یا قشر دلال خوهشا حالا که داریم به حق و حقوقمون نزدیک میشیم شما پای ما رو قلم نکن لطفا واسه من حساب کن منی که اول هفته جوجه خریدم 2000 تومن چطور میتونم مرغ رو ارزونتر از الان بدم به خدا این اوضاع که یه کم بهتر شده فقط به خاطر تلاشها و منعکس کردن مشکلات توسط itp بوده من همین جا از آقای حسینی تشکر میکنم و امیدوارم هر کسی در هر پستی صداقت داشته باشه و به فکر منافع خودش نباشه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com