حجم متقاضیان نمایشگاه دام و طیور اصفهان، 50 درصد بیش از ظرفیت نمایشگاه

حجم متقاضیان نمایشگاه دام و طیور اصفهان، 50 درصد بیش از ظرفیت نمایشگاه
با توجه به استقبال گسترده مشارکت کنندگان از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان و تکمیل متراژ اسمی نمایشگاه، ستاد برگزاری ثبت نام این نمایشگاه را تمام شده اعلام کرد.
به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان سایت نمایشگاه همچنان برای ثبت نام فعال خواهد بود اما ثبت نام های انجام شده از تاریخ 1 دی ماه به بعد در فهرست رزرو خواهند بود و در صورت امکان واگذاری غرفه، پس از تایید ستاد برگزاری نمایشگاه از حالت رزرو به ثبت نام قطعی تغییر وضعیت خواهند داد.
شایان ذکر است ثبت نام انجام شده 50 درصد بیشتر از فضای قابل واگذاری بوده و این امر باعث شده ستاد برگزاری نمایشگاه جهت کیفی سازی نمایشگاه به بررسی مدارک و اطلاعات و ممیزی مشارکت کنندگان خود بپردازید.
گفتنی است این نمایشگاه پر سابقه که تاکنون کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته است، در سال جاری در زیر شاخه های اصلی تولید و ارایه خوراک دام، طیور، دامپزشکی، تاسیسات، تجهیزات و ماشین آلات مربوط از 9 تا 12 بهمن ماه و در فضایی بالغ بر 8500 متر مربع برپا می شود.
نمایشگاه مذکور در رده یکی از عناوین نمایشگاهی برتر و برگزیده استان به سازمان توسعه تجارت ایران معرفی شده و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان و سازمان نظام دامپزشکی استان از حامیان اصلی این رویداد تخصصی هستند. از سوی دیگر جا به جایی تاریخ این نمایشگاه و قرار گرفتن آن پس از نمایشگاه کشاورزی اصفهان در بهمن ماه، " یک دهه با نمایشگاه کشاورزی، دام و طیور " را رقم زده است تا نگاه مسؤولان و متخصصان امر، طی 10 روز متوالی به این صنایع معطوف شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com