حجتی، رکنی را مامور وصول مطالبات دامداران از وزارت صنعت کرد

حجتی، رکنی را مامور وصول مطالبات دامداران از وزارت صنعت کرد
نخستین همایش کانون انجمن های صنفی گاوداران ایران با حضور وزیرجهاد کشاورزی، معاونین وزیر و جمعی از گاوداران صنعتی عضو انجمن های این کانون نوپا برگزار شد.
دراین جلسه که ظهر پنجشنبه در باشگاه الهیه بانک کشاورزی در تهران برگزار شد، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: دامداران خود باید مشکلاتشان را حل کرده و با راهکارعلمی فعالیت در چارچوب زنجیره تولید و افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی خوداتکا شوند.
وی بابیان این که تا زمانی که دامداران به دولت وابسته باشند، مشکلات آن ها ادامه دار خواهد بود، افزود: البته دولت تا حد امکان به دامداران کمک می کند،اما واقعیت این است که خود دامداران باید مانند مرغداران با پیوستن به روش اقتصادی و نوین "زنجیره تولید" مشکلاتشان را حل و فصل کنند.
وی در ادامه خطاب به دامداران حاضر در این گردهمایی اعلام کرد پیرو جلسه ای که با نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن وتجارت داشته است، از وی خواسته تا مطالبات وعده داده شده به دامداران هرچه زودتر پرداخت شود و به همین منظور نیز رکنی، معاون امور بهبود تولیدان دامی وزارت جهادکشاورزی را مسئول پیگیری این موضوع و وصول این مطالبات به دامداران کرده است.
پناه بردن یک گاودار تحت تعقیب به وزیر!
بنابراین گزارش، دراین نشست، تمام معاونین و مسئولانی که به نحوی با موضوع دام در ارتباط هستند، حضور یافتند که از آن جمله می توان به رکنی، معاون امور تولیدات دامی جهادکشاورزی، بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی جهادکشاورزی، خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور، چراغعلی، مدیرعامل جدید شرکت پشتیبانی امور دام و شاهرخ رمضان نژاد، مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی اشاره کرد.
در اواسط این همایش، احمد مقدسی، رئیس هیئت مدیره کانون جدید انجمن های صنفی گاوداران ایران، خطاب به وزیر جهادکشاورزی با اعلام اینکه طی سال گذشته با بسیاری از دامداران حاضر در این جمع، به عنوان "گران فروش" بر خورد شد و محکوم به پرداخت جریمه های ده ها میلیونی شدند، افزود: شدت این برخورد ها به حدی تند وگزنده بود که حتی یکی از این دامداران تحت تعقیب برای بر طرف شدن مشکل خودش در فرصتی محدود که یافته به شما پناه آورده است تا کمک حال او باشید!
در پایان این آیین، دامداران در حضورمعاون بهبود تولیدات دامی وزارتخانه، درمحوطه بیرون باشگاه الهیه پیرامون رضا باکری، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی پاستوریزه حلقه زدند و گلایه های از جنس عدم تحویل به موقع وجه شیر خام دریافتی توسط صنایع لبنی را خطاب به وی بازگو کردند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com