حتی یک گرم مرغ در استان خوزستان خرید تضمینی نشد

حتی یک گرم مرغ در استان خوزستان خرید تضمینی نشد
مدیرعامل اتحادیه تعاونی مرغداران استان خوزستان با اشاره به مشکلات تنش گرمایی در استان خوزستان،گفت: با وجود قانون خرید تضمینی حتی یک گرم مرغ به‌صورت تضمینی در استان خوزستان خریداری نمی‌شود.
به‌گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به استان خوزستان، هرمز خواجوی مدیر تعاون روستایی استان خوزستان در نشست خبری این سازمان که امروز پنجشنبه برگزار شد، در خصوص وضعیت بیکاری جوانان در استان خوزستان اظهار داشت: هر کدام از سازمان‌ها و ارگان‌ها در ارتباط با مشکل اشتغال جوانان استان خوزستان باید پاسخگو باشند.
وی افزود: در بخش کشاورزی تعاونی‌های روستایی استان خوزستان حدود هزار و 200 شغل به صورت مستقیم ایجاد کرده است که در برخی فصول مانند فصل خرید گندم میزان اشتغال در این بخش بیشتر می‌شود.
قیمت مرغ در استان خوزستان توسط دلال‌ها مشخص می‌شود
محمد حسین زمانی راد رئیس اتحادیه تعاونی مرغداران استان خوزستان هم گفت: مهمترین مشکل صادرات مرغ خوزستان و کشور عدم تولید این محصول به‌صورت سایز است.
وی یادآور شد: مشتریان ما در کشورهای افغانستان و روسیه مرغ را در وزن یک کیلو و 200 گرم تا یک کیلو و 500 گرم می خواهند در حالی که مرغ‌های تولیدی در کشور به‌دلیل سلیقه داخلی وزن بالاتری دارند.
رئیس اتحادیه تعاونی مرغداران استان خوزستان افزود: قیمت مرغ تولیدی در شرایط کنونی قیمت پایینی دارد؛ این در حالی است که قیمت جوجه در بعضی از اوقات به قیمت هر عدد دو هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.
زمانی راد اضافه کرد: تولیدکنندگان جوجه یک روزه نیز با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند؛ به‌طوری که در برخی ایام آنها به‌دلیل افزایش تولید و عدم وجود تقاضا در بازار جوجه‌های خود را به چاه می‌ریزند.
وی گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شده زمانی که تولید بیشتر از مصرف باشد و قیمت مرغ در بازار مصرف کاهش یابد اقدام به خرید تضمینی کند اما در استان ما حتی یک گرم مرغ خرید تضمینی نشده است.
رئیس اتحادیه تعاونی مرغداران استان خوزستان در پایان تأکید کرد: قیمت مرغ در استان خوزستان توسط دلال‌ها مشخص می‌شود و ما هیچ اجازه‌ای برای قیمت‌گذاری محصول خود نداریم. 
 
نظرات شما
  •  

    محمد از ساری گفت : ۹۴/۱۰/۱۹

    تا چند روز پیش مرغ در مازندران 3100تومان بود ومرغداران ضرر زیادی نمودند الان چند روزی است که شبی 200تومان قیمت بالا میره صد در صد دامی برای مرغداران گذاشتند تا آ ن مرغداری که اصلا رغبتی برای جوجه ریزی در شب عید نداشت دوباره گول این قیمت را بخورد تا باز ترافیک وازدهام برای جوجه ریزی وارزان کردن مرغ در شب عید وباز ضرر کلان وبدهکار به دلالان خدایا این شب عید را از مرغداران نگیر ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ببخشید شرمنده خدا که این شب عید نمی گیره دلال ودولت است که این شب عید مرغداران را از بین میبره

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com