جو مدت دار برای دامداران خراسان جنوبی تامین می شود

جو مدت دار برای دامداران خراسان جنوبی تامین می شود
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی از خبر خوش برای دامداران استان خبر داد و گفت: جو مورد نیاز دامداران خراسان جنوبی به صورت مدت دار برای آن‌ها تامین شود.
سید عبدالکریم رضوی در آیبن رونمایی از کارت اعتباری توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر در همه شهرستان های خراسان جنوبی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی راه اندازی شده و این استان از نظر تعداد صندوق‌ها رتبه نخست کشور را دارد.
وی با بیان اینکه همچنین این استان از نظر میزان سرمایه سومین استان کشور است، بیان کرد: خمیر مایه اصلی این جریان مردم هستند چراکه مردم خراسان جنوبی از نظر مشارکت پذیری نمونه هستند.
وی با اشاره به درخواست کشاورزان خراسان جنوبی در مورد افزایش سرمایه صندوق های توسعه کشاورزی استان، عنوان داشت: افزایش سرمایه توقع بجا و درستی است و امیدواریم شرایطی برای دولت فراهم شود تا این خواسته‌ها محقق شود.
وی اضافه کرد: رشد صندوق های توسعه کشاورزی نسبت به صندوق های دیگر کشور از بعد سرمایه رشد برتر است که دلیل اصلی آن خواست مردم و مسئولان است.
رضوی همچنین از خبر خوش برای دامداران استان خبر داد و گفت: امروز تفاهم نامه ای با استانداری امضا شد که بر اساس آن جو مورد نیاز دامداران خراسان جنوبی به صورت مدت دار برای آن‌ها تامین شود.
وی ادامه داد: در همین راستا تجهیز منابع از طریق صندوق تولیدات دامی برای صندوق های حمایت استان انجام می‌شود.
وی همچنین به بهره برداری از کارت های توسعه بخش کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: این کارت‌ها بر اساس ابتکاری از خراسان جنوبی بود که در واقع تجهیز منابعی برای کشاورزان خواهد بود.
وی تاکید کرد: نیاز است این کارت‌ها ریشه دار شده و به کل کشور تعمیم داده شود.
قول صندوص حمایت از توسعه کشاورزی برای دامداران خراسان جنوبی

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com