جو تضمینی خرید به نفع کشاورزان، فروش به نفع دامداران

جو تضمینی خرید به نفع کشاورزان، فروش به نفع دامداران

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی اعلام کرد: سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی 9هزار تن از جوی باقیمانده در انبارهایش را در مزایده چهارم عرضه خواهدکرد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی، محمد حسین الهیاری با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: مبتنی برتفویض امر خرید تضمینی محصولات کشاورزی به شبکه تعاون روستایی ،اتحادیه و شرکتهای این شبکه در سطح شهرستانهای استان مبادرت به امر خرید تضمینی برخی محصولات داشته اند که برای نخستین بار، خرید تضمینی جو نیز در این دستورالعمل اعلام شده بود، این در حالی است که در سالهای گذشته، این شبکه محصول جو را با قیمتهای توافقی از کشاورزان خریداری کرده است .
وی گفت: این شبکه در سال جاری 25 هزارتن جو، 24 هزار تن گندم، بیش از1 هزار تن کلزا ،450 تن آفتابگردان و 5 تن گلرنگ با قیمتهای تضمینی از کشاورزان استان ، خریداری کرده است.
الهیاری در خصوص مزایده های برگزار شده در سازمان مرکزی، بیان داشت: در اولین مزایده برگزار شده تمامی محصول جوی خریداری شده در سطح کشور به مزایده گذاشته شد و کف قیمت پایه 270تومان درهر کیلو تعیین شده بود که متقاضی خرید نداشت و با برگزاری مزایده دوم ، سازمان تعاون روستایی استان12هزار و 400تن از محصول جویی که در انبارهای امانی واستیجاری ذخیره داشت را به مزایده گذاشت که 90درصد ازاین حجم در حال تحویل می باشد.
وی همچنین خاطرنشان ساخت: با برگزاری مزایده سوم در مرکز ، این سازمان نیز بیش از 12هزار تن جوی باقیمانده در انبارها را به مزایده گذاشت ، که در همین راستا ،علاوه بر اتحادیه استان ، اتحادیه گاوداران ودامپروران این شبکه به عنوان متقاضی خرید در مزایده شرکت کردند.
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی در خاتمه اعلام کرد: برگزاری مزایده چهارم نیز درچند روز آینده اعلام می شود که این سازمان 9هزار تن جوی باقیمانده را به مزایده می گذارد و با تدابیر اتخاذ شده، به جرأت می توان گفت تمام محصول تضمینی جو خریداری شده بعد از مزایده، در استان به مصرف می رسد
 

 
کلمات کلیدی فروش جو
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com